Mala Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Dersom de påviser modding av boksen din får du vel neppe noen ny gratis heller Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Ble ikke så mye Xbox 360 etter at jeg kjøpte den, mest fordi spillene som har kommet ikke interesserer meg så mye. Skaffet meg Halo 2 idag, og jeg kan innrømme at jeg satt noen timer med det! Burde vel skamme meg for å ikke ha spilt Halo før. Angrer hvertfall ikke på kjøp, til høsten får vi jo Assassins Creed, Halo 3, GTA4, CoD4 og mye annet digg! Endret 23. juli 2007 av razh0r Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 angrer ikke! har brukt den endel til film Lenke til kommentar
Ralphie Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Angrer ikke har aldri hatt problemer med boxen min og det er mange bra spill til den og det kommer flere til høsten Lenke til kommentar
Döden Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) For å svare på topic: Jeg angrer ikke, nei. Betalte 2k for 360 Premium med flashet DVD-rom, Call of Duty 3 og svært fine kopier av GR:AW 2, Pro Evolution Soccer 6, Crackdown og Virtua Tennis 3. Siden den tid har jeg kjøpt meg "Charge Kit", en ekstra HD-kabel med VGA-utgang og forhåndsbestilt GTA IV. Endret 24. juli 2007 av Synthem Lenke til kommentar
darkeye Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Angrer ikke nei. Kjøpte meg Gears of War og Dead Rising, geniale spill Skal også kjøpe GTA 4 når det kommer. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Kjøpte meg 360 på grunn av GTA 4. Angrer ikke, men jeg får en del errors og sånn som jeg godt kunne vært uten da. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 er kjempe fornøyd med Xbox 360. har ikke hatt problem med den ennå. spilt litt halo 2 idag (kjøpt idag spilt halo 1 på PC) kjøpte xbox 360 mest for halo 3 og PGR serien Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Når jeg ser videoer av Mass Effect, Bioshock, Halo 3, Assassin's Creed, PGR4, CoD4, Halo Wars.. nei, da angrer jeg ikke mye. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Elsker boksen min akkurat nå . eneste jeg angrer er at pga 360'en kommer jeg til å bli en fattig student når julen ruller inn Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg angrer ikke fordi det kommer så jævlig mange bra spill til den for tiden. Halo 3, Forza 2, Mass Effect, GTA for å nevne noen. Jeg elsker Xbox 360'n min! Selv om den er i Tyskland Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Har kjøpt 2 premium utgaver av x-box 360. Noe feil med begge to, men angrer ikke. Har hatt så mye gøy med boxen(e) når de virker at det er verdt det. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg er kjempefornøyd med Xboxen min, kunne ikke vært foruten den Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Er flere enn en her som elsker boksen sin ja. Jeg er nok heldigvis en av de som heller ikke har fått feil. Live on happy gamers! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Angrer ikke på kjøpet av 360`en, selv om jeg bare kjøpte konsollen fordi jeg fikk vite at GTA IV kom på den og den var billigere og hadde blitt lansert da noe ikke, noe PS3 ikke ble før litt over et halvt år etterpå. Men følte meg litt tvunget til å velge 360 siden da fikk jeg med meg Halo 3, siden jeg spilte de to første spillene i serien veldig mye på den gamle xboxen. Selvfølgelig føler jeg meg heldig som GTA-fan i nå minst 7-9 år får vite at jeg har valgt riktig konsoll med tanke på at GTA IV på 360 vil få nedlastbart som er must for en GTA-fan som meg. Jeg ble selvfølgelig veldig glad i to spill som jeg nærmest bare plukka opp som da er Gears of War og Dead Rising, samt Crackdown og Oblivion(best på PC naturligvis, men mye timer med gameplay) som kom etter. Ser fram til førstekommende Bioshock så Halo 3, GTA IV, Mass Effect og videre. Med line-up`en 360 har er dette den perfekte konsoll for meg, og jeg er storfornøyd å lykkelig, og ville ikke ha byttet den mot en av de andre konsollene. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Kjøpte x360 i november, har nettopp fått den igjen etter 2 måneder på reperasjon, likevel kan jeg med hånda på hjertet si at jeg ikke angrer ett sekund. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 angrer ja. Den samler støv. Lenke til kommentar
Fphonex Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 angrer ikke! ville f.eks. ikke hatt ps3! vond kontroll, ja den bråker men det er bare en bitte liten baggatell hehe... hender også at den stopper når jeg ser på film, men har "fri flyt" ellers! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå