Gå til innhold

Angrer du på at du kjøpte Xbox 360?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble ikke så mye Xbox 360 etter at jeg kjøpte den, mest fordi spillene som har kommet ikke interesserer meg så mye. Skaffet meg Halo 2 idag, og jeg kan innrømme at jeg satt noen timer med det! :D Burde vel skamme meg for å ikke ha spilt Halo før.

Angrer hvertfall ikke på kjøp, til høsten får vi jo Assassins Creed, Halo 3, GTA4, CoD4 og mye annet digg!

Endret av razh0r
Lenke til kommentar

For å svare på topic: Jeg angrer ikke, nei.

Betalte 2k for 360 Premium med flashet DVD-rom, Call of Duty 3 og svært fine kopier av GR:AW 2, Pro Evolution Soccer 6, Crackdown og Virtua Tennis 3. Siden den tid har jeg kjøpt meg "Charge Kit", en ekstra HD-kabel med VGA-utgang og forhåndsbestilt GTA IV.

Endret av Synthem
Lenke til kommentar

Angrer ikke på kjøpet av 360`en, selv om jeg bare kjøpte konsollen fordi jeg fikk vite at GTA IV kom på den og den var billigere og hadde blitt lansert da noe ikke, noe PS3 ikke ble før litt over et halvt år etterpå. Men følte meg litt tvunget til å velge 360 siden da fikk jeg med meg Halo 3, siden jeg spilte de to første spillene i serien veldig mye på den gamle xboxen.

Selvfølgelig føler jeg meg heldig som GTA-fan i nå minst 7-9 år får vite at jeg har valgt riktig konsoll med tanke på at GTA IV på 360 vil få nedlastbart som er must for en GTA-fan som meg.

Jeg ble selvfølgelig veldig glad i to spill som jeg nærmest bare plukka opp som da er Gears of War og Dead Rising, samt Crackdown og Oblivion(best på PC naturligvis, men mye timer med gameplay) som kom etter.

Ser fram til førstekommende Bioshock så Halo 3, GTA IV, Mass Effect og videre. Med line-up`en 360 har er dette den perfekte konsoll for meg, og jeg er storfornøyd å lykkelig, og ville ikke ha byttet den mot en av de andre konsollene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...