ballsack Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Angrer som bare faen. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Angrer på ingen måte på 360'en Usikker på om jeg angrer på at jeg kjøpte PS3, men faktum er at den nesten aldri er i bruk. Angrer litt der, kanskje. Wii'en har vært påslått maks 10 ganger. Yay... Den angrer jeg definitivt på. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Enig med magnusalex over her, kjøpte Wii for 3 dager siden. Angrer enormt :| Hva er poenget med den egentlig. Xboxen er jeg storfornøyd! Den beste konsollen jeg har eid etter PS2 Lenke til kommentar
Aequitas26 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Eg var i utgangspunktet ANTI-konsoll på alle måter!! Pc - var for meg einaste måten å spele spel på! Men "krosjefen" fekk meg til å teste xbx360, har aldri angra eit einaste sekund! Pc'n har ikke hatt spel installert siden den dagen eg fekk 360'n i hus! God Jul! Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) JA jeg angrer!! Har alltid lest og hørt at 360 er så mye bedre enn PS3, det er ikke jeg enig i. Har PS3 og kjøpte meg en 360 da prisene falt sist. Hadde i utgangspunkt tenkt å benytte den som et mediasenter men 360 lever ikke opp til forventningene der eller. Når det kommer til spill vil jeg ikke si at det har imponert noe videre eller, ja det finnes flere spill til 360 men jeg får de spillene jeg har lyst på til PS3. Synes også det er noe forbanna tull at man skal bli nøtt til å betale for å spille online når man først har betalt for en maskin og spillet, det er også en grunn til de fleste spill blir kjøpt til PS3. Så når jeg er ferdig med Halo er det stor sansynlighet for at min 360 havner på finn.no EDIT: Men Wii er vel det kjøpet jeg angrer mest på noen gang, det var en dårlig investering.. Endret 22. desember 2008 av aJens1 Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Angrer aldri i verden på 360-kjøpet. Har også byttet den ut med Elite-versjonen nå. Tilsammen har jeg kjøpt over 60 spill på den, og omtrent alle av disse har gitt meg god underholdning. Selv om jeg ikke er så blodfan av f.eks Gears eller Halo serien, så har jeg elsket spill som Oblivion, Mass Effect, Bioshock, COD4, Lost Odyssey og GTA IV! Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 ajens1: hvilke spill har du til xbox da? har du testa mass effect,lost odyssey, gears of war osv osv? Blir feil å sutre over at det koster penger på live, når du visste det før du kjøpte maskinen. For all del, angre så mye du vil, men blir litt vissvass. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Kommer bare til å bruke 360 min til spill som ikke finnes på andre platformer og som jeg har lyst på. Ellers syns jeg at å miste HDMI lyd er noe dritt fordi MS ikke greier noe så grunnleggende som å gi ut en fungerende firmware. Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 ajens1: hvilke spill har du til xbox da? har du testa mass effect,lost odyssey, gears of war osv osv? Blir feil å sutre over at det koster penger på live, når du visste det før du kjøpte maskinen. For all del, angre så mye du vil, men blir litt vissvass. Jeg må få lov til å mene at det er tull at Microsoft tar seg betalt for at man skal spille online uten at du skal kalle det sutring. JA jeg viste at de tok betalt, men etter min mening synes jeg fortsatt at det er tull at man må punge ut med ekstra kroner for å utnytte potensialet i en maskin man allerede har kjøpt. Greit det er ikke snakk om noe stor sum, mer en prinsipp sak. For de som spiller 360 hver dag blir det selvfølgelig ikke mange kr per dag, men for min del som ikke bruker 360 så ofte er det kjipt å betale for et helt år, eventuelt mnd. abonnement for noen timer online. Hvorfor skal du kalle det vissvass fordi jeg har en annen mening enn det du har? Av spill så har jeg Gears of War og Halo 3. Har ingen ting å utsette på de spillene. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Næh... Kan ikke si at jeg angrer. Selv om det har vært lite med spiling i det siste, så funker den fint som DVD-spiller og musikkavspiller... (Jack-utgangen på bærbaren gikk til helvete her en dag ) Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 ajens1: Å være skuffet over noe, innebærer at dine forveninger ikke innfris. Når du vet at live koster penger og allikevel kjøper xbox 360, så bør du ikke bli skuffet. Men selvsagt skal du få lov til å mene det er kjipt. Men det er noe annet. Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 ajens1: Å være skuffet over noe, innebærer at dine forveninger ikke innfris. Når du vet at live koster penger og allikevel kjøper xbox 360, så bør du ikke bli skuffet. Men selvsagt skal du få lov til å mene det er kjipt. Men det er noe annet. Hvor har jeg nevnt ordet skuffet? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 sorry, men blingsa.. men poenget er det samme. Du visste at det kosta penger, og kjøpte allikevel. Selvsagt kan du angre over det, men blir jo litt feil mener jeg. hvis jeg kjøper en dieselbil, skal jeg da klage over at jeg ikke kan fylle bensin på bilen? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 er ikke meningen å flame deg eller noe, men forstår ikke all klaginga. Folk godtar pris på ps3 på 4000 fordi det er en engangskostnad, og folk godtar å betale hver måned på f.eks world of warcraft, men når det kommer til xbox, så er det helt forferdelig.. Men selvsagt, hadde ikke blitt trist om det ble gratis jeg heller da. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Angre?! Det går da ikke an å angre på noe sånt. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Må si jeg angrer litt ja, den er aldri i bruk, fordi jeg synes den bråker altfor mye... Mister hele spillgleden når jeg hører en støvsuger i bakgrunn.. (Ja jeg spiller med rimelig høy lyd også) Om noen har noen gode tips tar jeg gladlig imot, hjalp å innstallere spill men med den 20gb'n er det ikke plass til stort mer enn ett.. Den har svært gode spill, der er den over all forventing, men så lenge den ikke blir skrudd på så hjelper det lite.. Lenke til kommentar
safags Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Går ikke an å bli skuffet av noe sånt? Var ps fanboy før. Men siden den kostet for mye, og kjæresten til søsteren min hadde xbox og var keen på å spille litt. Da kjøpte jeg en xbox med litt tvil. Men angrer ikke et sekund. Hatt mye morro med den! Liker iallefall live/marketplace delen! Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Tja, jeg angrer delvis på noe som førte til at jeg kjøpte den, men 360 i seg selv agrer jeg ikke på. Jeg solgte min PS3 til en kompis en stund tilbake grunnet ingen venner som hadde den, det ble rett og slett for ensomt og kjedelig når jeg satt der alene med noen online spill. Det resulterte i at jeg solgte den og kjøpte meg en Elite en liten stund etter. Nå spiller jeg med noen kompiser i ny og ne, og storkoser meg med det. Angrer litt nå som det kommer stortitler til PS3 neste år nå som den er borte fra mitt kjære hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå