OscarWoHA Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Angrer du? Jeg gjør det noen ganger. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Nei, jeg fikk den til jul rett etter release Er utrolig fornøyd med maskinen, bortsett fra at den bråker som et uvær. Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Kjempefornøyd, angrer definitivt ikke! Lenke til kommentar
lolzormaxor Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Seff ikke!! Elsker min xbox... Funker veldig bra og har mange bra funksjoner Og snart så kommer jo Halo 3! Da blir jeg ikke sett på non dager tror jeg nok Endret 15. juli 2007 av snupe Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Angrer litt ja, pga. at jeg har mistet lysten for spilling dem siste månendene. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Der tror jeg vi har noe til felles Joecamel. Jeg har kanskje blitt litt slapp og vil heller se film. Hadde vært morsomt med en Bluray eller HD DVD-spiller. Men da kunne jeg jo like godt kjøpt PS3. Har prøvd å se DVD-filmer på Xbox, men det ender som regel med at jeg bruker PS2 i steden pga støy. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jamen Halo 3 kommer jo om noen måneder..! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Angrer ikke det hele tatt, se hva du får for den krafta som er i den boksen til under 3000kr Lenke til kommentar
trydis Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Angrer ikke på noen av de 2 360'ene jeg har, men har noen ganger angret på Wii kjøpet pga. mangel på spill som fenger meg. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 not in a million years...den er kommet under tven for og bli..hånd i hånd med ps3.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Angrer? hva er dette for noe snakk midt under E3? Skal love deg et her angres det ikkje nei! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg er kjempeglad for at jeg kjøpte den. Har hatt mye bra tid med mange bra spill på den. Spesielt Gears of War, som jeg spilte gjennom nesten hele singleplayer'n i coop med en kamerat. Var utrolig fett. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Angrer absolutt ikke. Har vært brukt flittig helt fra starten av og det ser ut til å fortsette med alle disse topptitlene som kommer framover. PS3'n har kommet litt i skyggen her foreløpig, men jeg tror også den skal få seg litt trim i høst. Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Det har vært perioder ja. For flere måneder stod den bare der. Jeg kjøpte 360 pga Rareware..(Ble solgt til microsoft fra Nintendo) og jeg ville ha perfect dark. Så kjøpte jeg Full auto..Har hatt xboxen siden Januar ifjor og har 2 spill ..Men denne høsten tar det opp med både Blue Dragon og GTA 4. Dessuten har jeg Wii, så greit og ha en maskin med dritbra grafikk også Så har angra noen ganger ja, men ikke nå lenger Lenke til kommentar
eliph Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Angrer ikke et sekund.. sinnsyk mye kraft til en billig penge, og så har den det beste spillbiblioteket! Håndkontrollen er også imo. best, og det samme er online systemet. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Angre..? pff! Se på spillene som kommer de neste månedene da! Ikke engang NES maskinen min på 90 tallet fikk kjørt seg like mye som 360'n gjør! Lenke til kommentar
teekej Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Xbox 360 er dritbra, har ikke hatt noen feil med den, har ikke spilt så mye i sommer, men snart kommer spillene i fleng, gleder meg Angrer ikke i det hele tatt Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Nope. Fantastisk konsoll som har gitt meg, og kommer til og gi meg mange timer med underholdning. Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Angrer ikke ett øyeblikk, ville ikke byttet den mot noen annen konsoll! Den har ett variert og godt spill utvalgt, og spillene som kommer i nermeste fremtid gjør den bare enda bedre. Viss jeg skal pirke så er jeg litt irretert over den store fail-raten som er på boksene, endelig har microsoft innrømmet det og skal gjør noe med det etter som jeg har forstått (eller?). Min er en release boks og har kun tatt kveld en gang, men jeg blir ikke overasket om jeg kommer til å se "the ring of death" igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå