Gå til innhold

Angrer du på at du kjøpte Xbox 360?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der tror jeg vi har noe til felles Joecamel. Jeg har kanskje blitt litt slapp og vil heller se film. Hadde vært morsomt med en Bluray eller HD DVD-spiller. Men da kunne jeg jo like godt kjøpt PS3. :ermm:

Har prøvd å se DVD-filmer på Xbox, men det ender som regel med at jeg bruker PS2 i steden pga støy.

Lenke til kommentar

Angrer absolutt ikke. Har vært brukt flittig helt fra starten av og det ser ut til å fortsette med alle disse topptitlene som kommer framover. PS3'n har kommet litt i skyggen her foreløpig, men jeg tror også den skal få seg litt trim i høst.

Lenke til kommentar

Det har vært perioder ja. For flere måneder stod den bare der. Jeg kjøpte 360 pga Rareware..(Ble solgt til microsoft fra Nintendo) og jeg ville ha perfect dark. Så kjøpte jeg Full auto..Har hatt xboxen siden Januar ifjor og har 2 spill :p

..Men denne høsten tar det opp med både Blue Dragon og GTA 4. Dessuten har jeg Wii, så greit og ha en maskin med dritbra grafikk også :p

Så har angra noen ganger ja, men ikke nå lenger ;)

Lenke til kommentar

Angrer ikke ett øyeblikk, ville ikke byttet den mot noen annen konsoll! :) Den har ett variert og godt spill utvalgt, og spillene som kommer i nermeste fremtid gjør den bare enda bedre.

Viss jeg skal pirke så er jeg litt irretert over den store fail-raten som er på boksene, endelig har microsoft innrømmet det og skal gjør noe med det etter som jeg har forstått (eller?). Min er en release boks og har kun tatt kveld en gang, men jeg blir ikke overasket om jeg kommer til å se "the ring of death" igjen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...