Gå til innhold

Alt håp borte for at det kommer en HDD?

LucarioX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

E3 er jo langt fra over, så sjansen er der jo fremdeles. Mulig vi bare må vente med noen ord før inntil senere, kanskje Tokyo Game Show i september. Nintendo har jo leid inn et firma som lager et filsytem for Wii, så noe må jo komme.

Lenke til kommentar
Har lurt litt på om jeg skal kjøpe et SD kort til Wiien. Ser jo ikke ut til at det kommer noen HDD, ble jo ikke vist på E3. Synes Wiien har alt for lite minne.

Hva tror dere, kjøpe SD kort nå eller kan det komme HDD senere?

9060829[/snapback]

Det kommer nok til å være der til WiiWare lanseringen. Før det er det vel ikke så mye vits å ha det. Etter å ha rundet VC spillene, så er det bare å slette de og laste de ned igjen neste gang du har lyst å spille de.

Lenke til kommentar

2 GB SD-kort koster ikke mer enn en hundrelapp uansett.

Tviler sterkt på at det kommer en harddisk i år. Ingen grunn til foreløpig det med tanke på hvilke type spill Nintendo satser på. Passer ikke helt inn med Wii som en enkel konsoll heller. Mulig de i stedet åpner for å kjøre ting direkte fra minnekortet. Og kanskje en firmwareoppgradering kan tilby større kapasiteter. Finnes allerede 8 GB-kort og 16 GB kommer til høsten.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Hvis man kan bruke vanlige, eksterne harddisker/minnepinner er det kult, men hvis det begrenser seg til ekstremt overprisede Nintendo-produkter, type 1000 kroner for 60 GB, så sier jeg nei takk.

De små Western-diskene (80 GB) hadde passet fint til Wiis design: wd_passport.jpg

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Enig med kilik jeg.

Forøvrig skjønner jeg ikke maset om HDD t Wii heller.

Hvorfor? Man trenger det jo ikke.

9070696[/snapback]

Kanskje ikke du trenger det nei. Men det finnes allerede mange som ikke har plass igjen på internminnet til Wii.

Lenke til kommentar

Sier ikke neit takk til litt mere lagring. Er mange VC spill som skal lastes ned, og med kanaler som Demo channel og Wiiware er det absolutt på sin plass med mer lagring.

Tror nok heller ikke at det er lagt på is på noen mulig måte. Nintendo er klar over at det er for lite plass med 512 Mb interminne og maks støtte for 2 Gb SD kort i slengen, og vil nok med 100% sikkerhet komme med større lagrings enheter.

Lenke til kommentar

Så lenge Wii selger så bra som den gjør og konkurrentene ikke tar innpå, så kommer Nintendo til å vente så lenge som mulig med slike annonseringer. WiiFit var viktig å annonsere for å love noe stort nytt noe til casualfansen, men demokanal\ HDD, og så videre kan de vente med til det blir nødnvendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...