LucarioX Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Har lurt litt på om jeg skal kjøpe et SD kort til Wiien. Ser jo ikke ut til at det kommer noen HDD, ble jo ikke vist på E3. Synes Wiien har alt for lite minne. Hva tror dere, kjøpe SD kort nå eller kan det komme HDD senere? Lenke til kommentar
freke Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Koster vel ikke mange kronene for et 2 gig kort? Hvis ikke prisen har steget radikalt siden jul. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 E3 er jo langt fra over, så sjansen er der jo fremdeles. Mulig vi bare må vente med noen ord før inntil senere, kanskje Tokyo Game Show i september. Nintendo har jo leid inn et firma som lager et filsytem for Wii, så noe må jo komme. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Æsj, har lyst på mere minne nå. Har en følelse av at Nintendo kommer med en HDD dagen etter jeg har kjøpt et SD kort. Er det ikke i dag E3 slutter? Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Så om du kjøper SD kort i morgen så tror du harddisk kommer i morgen? xD lykke til isåfall.. e3 slutter i morgen. Kan være kjekt med et SD kort for å lagre VC spill og gamefiles. Burde kanskje kjøpe et selv Lenke til kommentar
kottila Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Har lurt litt på om jeg skal kjøpe et SD kort til Wiien. Ser jo ikke ut til at det kommer noen HDD, ble jo ikke vist på E3. Synes Wiien har alt for lite minne.Hva tror dere, kjøpe SD kort nå eller kan det komme HDD senere? 9060829[/snapback] Det kommer nok til å være der til WiiWare lanseringen. Før det er det vel ikke så mye vits å ha det. Etter å ha rundet VC spillene, så er det bare å slette de og laste de ned igjen neste gang du har lyst å spille de. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) 2 GB SD-kort koster ikke mer enn en hundrelapp uansett. Tviler sterkt på at det kommer en harddisk i år. Ingen grunn til foreløpig det med tanke på hvilke type spill Nintendo satser på. Passer ikke helt inn med Wii som en enkel konsoll heller. Mulig de i stedet åpner for å kjøre ting direkte fra minnekortet. Og kanskje en firmwareoppgradering kan tilby større kapasiteter. Finnes allerede 8 GB-kort og 16 GB kommer til høsten. Endret 14. juli 2007 av kilik Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Enig med kilik jeg. Forøvrig skjønner jeg ikke maset om HDD t Wii heller. Hvorfor? Man trenger det jo ikke. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Man sier ikke nei takk til nye saker Edit : Dessuten kommer jo demo channel og wiiware til wii og da hjelper deg lite med 2gb, Endret 14. juli 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Hvis man kan bruke vanlige, eksterne harddisker/minnepinner er det kult, men hvis det begrenser seg til ekstremt overprisede Nintendo-produkter, type 1000 kroner for 60 GB, så sier jeg nei takk. De små Western-diskene (80 GB) hadde passet fint til Wiis design: Endret 14. juli 2007 av kilik Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Enig med kilik jeg.Forøvrig skjønner jeg ikke maset om HDD t Wii heller. Hvorfor? Man trenger det jo ikke. 9070696[/snapback] Kanskje ikke du trenger det nei. Men det finnes allerede mange som ikke har plass igjen på internminnet til Wii. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Sier ikke neit takk til litt mere lagring. Er mange VC spill som skal lastes ned, og med kanaler som Demo channel og Wiiware er det absolutt på sin plass med mer lagring. Tror nok heller ikke at det er lagt på is på noen mulig måte. Nintendo er klar over at det er for lite plass med 512 Mb interminne og maks støtte for 2 Gb SD kort i slengen, og vil nok med 100% sikkerhet komme med større lagrings enheter. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Nintendo har tre alternativer: 1. Lansere Wii HDD. 2. Oppdatere firmware til å spille via SD-kort. 3. Firmwareoppdatering for å bruke ekstern lagring via USB. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Har en demo kanal blitt annonsert? Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Så lenge Wii selger så bra som den gjør og konkurrentene ikke tar innpå, så kommer Nintendo til å vente så lenge som mulig med slike annonseringer. WiiFit var viktig å annonsere for å love noe stort nytt noe til casualfansen, men demokanal\ HDD, og så videre kan de vente med til det blir nødnvendig. Lenke til kommentar
Solstice Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Koster vel ikke mange kronene for et 2 gig kort? Hvis ikke prisen har steget radikalt siden jul. 9060914[/snapback] Kjøpte et 2GB SD kort for 119 for noen dager siden... billig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå