Gå til innhold

Invalid system disk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva mener du egentlig med "Det jeg må gjøre da er å boote fra harddisk". Er det ikke boote fra harddisk du forventer?

Har du mer enn en harddisk? Sjekk da menyen i BIOS hvor du velger hvilken disk som skal boote, kanskje du booter fra feil disk.

Lenke til kommentar
Hva mener du egentlig med "Det jeg må gjøre da er å boote fra harddisk". Er det ikke boote fra harddisk du forventer?

Har du mer enn en harddisk? Sjekk da menyen i BIOS hvor du velger hvilken disk som skal boote, kanskje du booter fra feil disk.

9060814[/snapback]

Har bare en harddisk :) jeg må boote fra harddisk får å komme inn i windows, skjønner ikke hva som er galt :cry:

Lenke til kommentar

Skjønner fremdeles ikke hva du mener. Å boote fra harddisk for å komme inn i Windows er jo det man alltid gjør.

Lurer på om du mener at du må trykke en tast (f.eks F8) for å åpne BIOS sin boot-meny? Og at du velger harddisk her

Har du en USB disk eller minnepinne tilkoblet?

Sjekk standardmenyen i BIOS som velger bootrekkefølge. Den skal stå slik:

1 Floppy (hvis du har det)

2 CD / DVD

3 Harddisk

Edit: du trykker vanligvis på 'Delete' knappen for å komme inn i BIOS.

Endret av hårek
Lenke til kommentar
Skjønner fremdeles ikke hva du mener. Å boote fra harddisk for å komme inn i Windows er jo det man alltid gjør.

Lurer på om du mener at du må trykke en tast (f.eks F8) for å åpne BIOS sin boot-meny? Og at du velger harddisk her

Har du en USB disk eller minnepinne tilkoblet?

Sjekk standardmenyen i BIOS som velger bootrekkefølge. Den skal stå slik:

1 Floppy (hvis du har det)

2 CD / DVD

3 Harddisk

Edit: du trykker vanligvis på 'Delete' knappen for å komme inn i BIOS.

9060864[/snapback]

Jeg tror jeg elsker deg Hårek :love: Du er best, jeg har en minnepenn tilkoblet, jeg tror rekkefølgen på booting er slik: Minne penn

harddisk

Cd/DVD

Jeg tror nok den boota automatisk fra minnepennen :blush:

Skal sjekke det nå :D

Tusen takk Hårek :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...