_NiXoN_ Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg lurer på om denne CD-spilleren er et godt valg i prisklassen? Også er det en ting jeg lurer på når det gjelder spillere som leser mp3 filer. Kan jeg få plass til mange hundre sanger på en CD da, også spille av denne CD'en i bilen? Eller mener man bare at det går an og koble på en mp3-spiller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+781234 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Legg på noen små lapper og gå for denne istedet;) Har forgjengeren og er svært godt fornøyd med den (DEH-30MP). Med cd-spillere som kan lese mp3 filer så kan du brenne ut mange hundre sanger ja og spille av:) På denne spilleren kan du også kople på mp3-spiller om du vil. Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Ja jeg vet at pioner skal være ganske bra. Men lurer på om jeg egentlig gjør noe dårligere kjøp med den kenwood'en. Det at den er ganske billig, spiller mp3, har aux inngang og har grønt lys(passer i bilen min) gjør den ganske aktuell ;o Lenke til kommentar
Gjest Slettet+781234 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Det som skiller de er vel mest utseende inbiller jeg meg. Muligens at pioneer-spilleren er av bedre kvalitet (med tanke på den innebygde forsterkeren). Men om man likevel skal ha ekstern forsterker, så er de vel omtrent jamngode vil jeg tro=) Lenke til kommentar
Hullsag Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 til normalt bruk holder den i massevis. skal du ha mye bedre lyd eller sub må du koble til forsterker uansett Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Var det jeg tenkte jeg også Hullsag, derfor er den bestilt Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Yes! Det er ikke innganger til sub fant jeg ut nå. Trodde det var stantard på de fleste spillere jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå