JFM Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 HP Compaq 6715b jeg får denne igjennom troms fylkes komune. med 1 gb ram. hvordan er den til spilling? cs osv.. Lenke til kommentar
magneman Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Skal vel gå, men ikke forvent for mye. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 er det noen andre spill jeg kan kjøre bra? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Kabal og transport tycoon Er nok flere eldre spill som du skal klare men ikke så veldig bra. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hvordan kan man få en så stor oppløsning på en 15,4" skjerm? Den burde vel funke fint? Jeg spillte 1.6 på en pc som hadde et Nvidia 4200 noe å en Pentium III 654MHz prosessor, greit nok. Lenke til kommentar
Ennasus Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Free Cell går kansje også... Lenke til kommentar
Ambriel Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Hovedproblemet til denne maskinen når det gjelder å takle spill er at ATI Radeon Xpress 1250 er et integrert grafikkort. Selv om det ikke er det verste integrerte grafikkortet der ute, så trenger en et relativt bra og nytt dedikert grafikkort for å kjøre nyere spill. Denne maskinen vil kunne kjøre eldre spill som ikke krever noe særlig grafikkytelse men vil meget raskt begynne å hakke om en ber den kjøre noe som er særlig krevende på grafikkfronten. Endret 12. juli 2007 av Ambriel Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Vet noen om spill fungerer på macbook (den billigste)? Si jeg legger inn windows, kommer det til å fungere å spille cs 1.6 feks? Helt relativt altså har ingen planer om å bruke macbooken til spilling. Mest skolebruk. Kanskje noe programering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå