Lovise_84 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Nå er det en stund siden jeg prøvde min linksys router, og den gang også uten å lykkes. Jeg prøvde den igjen nå nettopp, siden folk har foret meg med teskje om hvordan jeg skal slippe den DNS-feilmeldingen jeg får opp. Forsto jo såpass at modem og router ikke kan ha samme IP, derfor gjorde jeg et forsøk på å komme meg innpå Linksysen. Dessverre, gullfiskhjernen jeg er utstyrt med, husker ikke hvilket passord jeg satte forrige gang for å komme inn på innstillingene. Hvordan kan jeg få endret passordet igjen? Har også prøvd Admin som er standard, men kommer ikke inn for det. Noe som sikkert vil si, jeg er ikke sikker, at jeg byttet passord forrige gang jeg styrte på. Noen glupe hjerner der ute som har peiling? Lenke til kommentar
arnakke Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Har du bruksavisningen og du sier ikke hvilken Linksys ruter det er tale om? Men ettersom ingen andre har svart som sikkert har mer greie på dette enn jeg, tar jeg sjansen. Reset ruteren(bruksanvisningen) da skal brukernavn og passord stilles tilbake til default. Lenke til kommentar
oleseglem Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Dette stemmer, bare hold inne reset knappen bak på routeren til lysa framme blinker, når den er ferdig tilkoblet igjen er den resatt og har mest sannsynlig brukernavn og passordet admin. Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Resete box'en er greit hvis du ikke har peil, eller du vil starte på nytt. hvis du eks har satt opp pppoe(telenor,start,los) så anbefaler jeg aldri resete box'en leit litt på nette så finner du måte og komme rundt password på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå