Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) I dag hentet jeg mitt nye x1950pro AGP og når jeg skulle starte pcen så funka det og jeg instalerte drivere og alt det der men så skjedde det at den reboota hvert sekund så slo den seg av. Så prøvde jeg å skifte grafikk kort og det samme skjedde, så jeg mistenker at det er PSUen som eventuelt røyk for det kom en knittre lyd ut av den. Og jeg hadde for dårlig PSU ifølge kravene til ATI, jeg har/hadde 29A fordelt på 2 12V rails. Endret 12. juli 2007 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jøsses. Vel, det skjedde ikke da jeg koblet Chieftec 400 wattern jeg hadde til et X1950 Pro, men. Når produsentene spesifiserer PSUer til skjermkortene sine, så legger de alltid på litt ekstra, fordi det er mange som sitter med strømforsyinger type Q-tec der ute. Disse leverer jo langt fra spesifisert effekt. Chieftec er forøvrig av bedre kvalitet enn det. Ikke lett å si hva som skjedde, men det er godt mulig den hadde en svakhet som ble trigget av at du byttet komponenter i maskinen. Får håpe det bare var den som tok kvelden og ikke noe annet da. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Jeg og en buddy jumpstarta PSUen og da funka den men når jeg kobla den til HK skrudde den seg på i 4 sek også av igjen, så vi mistenker at det var HK som tok kvelden og vi fikk låne en Q-Tec 350w av en annen og den jumpstarta men ikke på HK så jeg tror det er HK. Men kan du anbefale en PSU og et hk til mitt oppsett. Og jeg vil få penger tilbake på garantien vil jeg ikke? Hilsen Omaro og FS Endret 12. juli 2007 av Eirik_FS Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Er det sjangs for at andre deler ble ødelagt under denne hendelsen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) noen andre forslag, fant nettop ut at chipsettet ble drit varmt når jeg prøvde og skru på hk med bare PSU så jeg tror nok det er HK som tok turen. Men er det noen sjangs fo at aandre komponenter ble ødelagt? Endret 14. juli 2007 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå