Gå til innhold

DiRT; PS3 får den beste versjonen!

Mala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe av det viktigste er jo at Ps3 versionen skulle ha bedre framerate for den suger jo på 360. Skulle også likt å hatt ukomprimert 7.1 lyd. Samt at Ps3 versionen skal ha bedre grafikk. Hadde jeg hatt Ps3 så skulle jeg nok kvittet meg med 360 versionen og heller kjøpt det til Ps3.

Lenke til kommentar
Noe av det viktigste er jo at Ps3 versionen skulle ha bedre framerate for den suger jo på 360. Skulle også likt å hatt ukomprimert 7.1 lyd. Samt at Ps3 versionen skal ha bedre grafikk. Hadde jeg hatt Ps3 så skulle jeg nok kvittet meg med 360 versionen og heller kjøpt det til Ps3.

9060966[/snapback]

Er det så veldig dårlig framerate på 360 versjonen da? Har kun merket litt hakking i ett eller to løp. Men hvis PS3 versjonen har 60fps så er jo ikke det å forakte. Lyden spiller ikke så stor forskjell for min del da jeg uansett bare har et 5.1 oppsett og er ikke spesielt audiofil :) Hadde jeg ant at PS3 versjonen ble bedre hadde jeg nok utsatt Dirt kjøpet litt.

Lenke til kommentar

Ser man det ja, ble så skuffet når det ikke dukka opp på ps3 på releasen at jeg kjøpte det på pc i steden, og hadde slått fra meg en ps3 kopi, blir vel et eksemplar til kan jeg tenke meg. Kan bli noen dyre høst måneder nå med mange BD filmer og nye spill...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...