xThorx Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Det skal ikke være enkelt.Det er liten vits i å ende i fengsel for drap. Det er nok tragedier her i landet. Svein. 9086077[/snapback] Ok, den forsto jeg ikke helt x) Hva hadde det med saken å gjøre? ^^ Og takk for kommentaren, jeg setter pris på synspunktene til andre i en sak som denne =) Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) For det første så er det vel ikke så enkelt for deg å ha det sånn. For det andre så er du villig til å banke "typen" hennes. Og det kan ende med et resultat du kanskje ikke ønsker. Når man havner i et basketak så er det lett å miste kontrollen. Ta vare på deg selv, det var det jeg mente Svein. Endret 16. juli 2007 av Sveinl Lenke til kommentar
xThorx Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 For det første så er det vel ikke så enkelt for deg å ha det sånn. For det andre så er du villig til å banke "typen" hennes. Og det kan ende med et resultat du kanskje ikke ønsker. Når man havner i et basketak så er det lett å miste kontrollen. Ta vare på deg selv, det var det jeg mente Svein. 9086330[/snapback] Haha, har ingen planer om å banke typen hennes, men om han prøver seg på meg forsvarer jeg meg^^ That's all Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå