xThorx Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Hei Edit: Ok, ser jeg skrev litt langt, men please ta deg tid til å lese :O For noen måneder siden gjore jeg noe dumt i forholdet mitt, jegvar sammen med den søteste og beste jenta jeg kan tenke meg. Men på det tidspunktet må det ha vært noe feil med meg, for etter ca 8 måneder sammen, ble jeg plutsleig så usikker og rar, var ikke sikker på om jeg elsket henne eller ikke. Og det ble til at vi gikk fra hverandre, hun var selvfølgelig såret, og prøvde å glemme meg. Det fikk hun da til, eller, hun mistet interresen for å si det sånn. Men nå, føler jeg at jeg må ha vært TOTALT korka, for jeg savner henne så sinnsykt, skjønne ikke hvordan..hva.. Gah, jævla hormoner eller hva faan. Uansett, problemet er, at jeg elsker henne, hun ser på meg som en venn, og har begynnt å møte en ny type. Dette sviiiiiiiiiiiiiiir, og jeg skjønner ikke hva søren jeg skal ta meg til. Jeg vil ikke gi henne opp heller.. Jeg har forklart at jeg ikke skjønner hva som gikk av meg, og at jeg angrer som fy, og at jeg er skikkelig lei meg for hva hun gikk igjennom. Men jeg vet ikke riktig hvordan jeg skal gå fram, om jeg i det hele tatt har mulighet til å kunne få henne tilbake, hun er det eneste jeg tenker på.. Tips? Endret 12. juli 2007 av xThorx Lenke til kommentar
Steina Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Vel, du skrev jo ikke akkurat noe langt. Er du gammel foresten? Kan være greit å vite. Det eneste du kan gjøre, er å forklare hva du føler for henne. Den enkleste (og feigeste?) måten å gjøre det på er vel å nevne det sånn forsiktig en gang du prater med henne via SMS\ MSN Messenger ect. ? Ikke virk desperat så går det nok bedre.. Men er hun sammen med en annen type nå er det nok bare å bite i det sure eplet, og komme over henne, på samme måte som hun kom over deg. Lenke til kommentar
xThorx Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg er 18, hun fyller 17 i september. Men faan, jeg VIL ikke gi henne opp xD Og jeg har forklart henne hva jeg føler, sagt til henne at viss ved et eller annet mirakel, hun vil tilbake til meg, så venter jeg på henne, fordi hun er verdt det. Det er hun faan me og. Og ja, jeg veit, jeg er "uerfaren" siden jeg bare er 18 eller hva faan, men det driter jeg egentlig i, ingen heromkring utenom henne som er verd min tid, faktisk. Men eks'n min ville jeg kategorisert som perfekt, seriøst. Bææææææh..Blir så sur når jeg ser for meg henne og den nye typen hennes, ugh, så vondt å se for seg Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hvis du har fortalt henne hva du føler nå og hun fortsetter å være med han nye, så er det vel ikke så mye du kan gjøre... Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 det er ikke fordi hun har begynt å treffe ny type det svir sånn da? du har vel tenkt at du har henne som backup, men når hun er av markedet igjen får du panikk? Lenke til kommentar
xThorx Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 det er ikke fordi hun har begynt å treffe ny type det svir sånn da? du har vel tenkt at du har henne som backup, men når hun er av markedet igjen får du panikk? 9060870[/snapback] Nei nei nei, jeg ville ha henne tilbake før det, men jeg var dum nok til å ikke si ifra, ville gi henne litt tid for seg selv. Trodde det var et smart valg, men på den tiden begynnte hun å få kontakt med han nye xD Gud så typiskt Jeg er så latterlig flink til å ødelegge for meg selv Lenke til kommentar
Steina Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Tja, vi kan vel ærlig talt si at kanskje vi alle gjør mange dumme feil angående kjærligheten Er du virkelig glad i henne, så må du tenke på hva hun vil, og mens du "venter", så benytter du tiden til å prøve å tenke minst mulig på henne, selv om det er vanskelig. Ikke vær alt for mye i nærheten av henne, spesielt når hun er sammen med han nye typen. Å se dem sammen vil bare gjøre vondt, så hold deg unna Endret 12. juli 2007 av Steina Lenke til kommentar
xThorx Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Veit,men i ferien har jeg bare jobben å fokusere på, og det sitter jeg bare å tenker, istte i kassa på coop er kjedelig, og da tenker man veldi my.. Ikke kult.. Lenke til kommentar
Disable Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Kan ikke gi deg så alt for mange tips, men om du elsker henne, og der finnes en microskopisk sjanse for at hun en gang også vil elske deg igjen (om hun ikke gjør det) så ikke gi opp (ville ikke jeg ha gjort i alle fal) Lenke til kommentar
Steina Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Bare hold kontakten med henne, og gi henne komplimenter. Ikke "sjekk henne opp", bare vis at du er der for henne, og at hun kan prate med deg om alt mulig. Og så lenge hun er sammen med en annen er nok det eneste å gjøre å prøve å komme over henne. Dette vil si, som sagt, å ikke sjekke henne opp, å ikke kontakte henne mere enn nødvendig, vær en venn, men ikke mer enn det. Tror nok ikke hun blir veldig glad om til stadighet sjekker opp henne mens hun er i et annet forhold. Det vil bare gjøre ting værre. Lenke til kommentar
Varen Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg kjenner vel egentlig dette litt igjen. Jeg var sammen med min ex i 10 måneder ellerno, men jeg ble etter hvert utrolig lei. Så ble det slutt mellom oss. Nå har det gått et år, tror jeg. Men det jeg skal frem til er at noen måneder etter begynte jeg å føle et lite savn igjen, men det er vel bare fordi de positive tingene etter hvert kommer mer frem enn de negative tingene. Men det går jo over når jeg konsentrerer meg om grunnene til hvorfor jeg ble så lei. Den hovedsakelige grunnen til savnet er vel egentlig bare seksuelt. Men det jeg skal frem til er vel egentlig at det burde jo være en grunn til at du ikke var så interessert når det ble slutt. Og de grunnene kommer jo muligens tilbake om dere hadde blitt sammen igjen Lenke til kommentar
xThorx Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Kan ikke gi deg så alt for mange tips, men om du elsker henne, og der finnes en microskopisk sjanse for at hun en gang også vil elske deg igjen (om hun ikke gjør det) så ikke gi opp (ville ikke jeg ha gjort i alle fal) 9061762[/snapback] Takk Bra å få høre at jeg ikke bare skal gi opp og "get over it" =) Lenke til kommentar
xThorx Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg kjenner vel egentlig dette litt igjen. Jeg var sammen med min ex i 10 måneder ellerno, men jeg ble etter hvert utrolig lei. Så ble det slutt mellom oss. Nå har det gått et år, tror jeg. Men det jeg skal frem til er at noen måneder etter begynte jeg å føle et lite savn igjen, men det er vel bare fordi de positive tingene etter hvert kommer mer frem enn de negative tingene. Men det går jo over når jeg konsentrerer meg om grunnene til hvorfor jeg ble så lei. Den hovedsakelige grunnen til savnet er vel egentlig bare seksuelt. Men det jeg skal frem til er vel egentlig at det burde jo være en grunn til at du ikke var så interessert når det ble slutt. Og de grunnene kommer jo muligens tilbake om dere hadde blitt sammen igjen 9063775[/snapback] Men problemet er, at det var ingen grunn til å ikke like henne, så det må seriøst ha vært hormoner i ubalanse, for det feiler henne ingen ting ^^ Vi hadde det kjempefint sammen, kunne prate om alt, og seksuelt var det ingenting feil med heller. Og så er hun kjempe-pen, vi krangla nesten ikke, og vi hadde ikke problemer med å få tiden til å gå når vi var sammen. =) Så jeg skjønner ikke hva som gjore at jeg mista interressen, og så har jeg heller ikke noe negativt å fokusere på for å lettere komme meg over henne, så det blir vanskelig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871324 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Hmm...jeg ville forsøkt kanskje å invitere henne hjem til henne, sånn du kunne snakket med henne face 2 face. Sagt at du vil bare at hun skal komme hjem til henne, så kan dere prate litt.. Vet ikke om dette funker/eller går for den saks skjyld..Men den som intet våger, intet vinner... Endret 14. juli 2007 av Slettet+9871324 Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Huff for en katastrofe. Du vet, hjernen glemmer det negative etter en tid (tilgivelse kalles det). Og så kommer savnet. Hvis du blir sammen med henne igjen, så kommer det negative tilbake. For personligheten kan sjelden forandres. Nå vet ikke jeg hvorfor dere gikk fra hverandre, men det er jo selvsagt vanskelig. Du savner jo hennes gode sider. Det er forståelig. Det er samme opplegget med meg. Dama har trekk jeg ikke tåler. Samtidig har hun mange gode sider. Jeg har spilt kostbar i 8 år når det har vært konflikter. Jeg har holdt kjeft og ikke tatt kontakt med henne. Hun har alltid kommet på døra mi og vil at forholdet skal fortsette. Jeg får vel straffa mi en dag jeg og. Svein. Lenke til kommentar
xThorx Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Du vet, hjernen glemmer det negative etter en tid (tilgivelse kalles det). Og så kommer savnet. Hvis du blir sammen med henne igjen, så kommer det negative tilbake. For personligheten kan sjelden forandres. 9074994[/snapback] Men for svarte, DET VAR IKKE NOE NEGATIVT!! Var bare noe helt galt i hodet på meg, MÅ ha vært gale hormoner eller noe, og det kan jeg ikke akkuratt se på som noe negativt på HENNE Hun er perfekt, var bare en episode med galskap fra min side.. Lenke til kommentar
xThorx Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Ville gjerne ha invitert henne hjem jeg og, men jeg sa til henne her en kveld at jeg sku gjort HVA SOM HELST for en ny sjangs, da svarte hun at hun hadde blitt ganske glad i den nye typen, og at hun var kommet over meg, så hun så ikke stor vits i å gi meg en ny sjangse, ikke var hun sikker på om hun ville gi meg en ny sjangs heller.. Ugh, så kjipt.. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 hadde jeg vært den nye typen så hadde jeg gitt deg et rapp over ansiktet surt hvis det sitter en og følger med her nå, så er det hans dame du prøver å ta. (for han altså, jeg syntes dette er underholdende lesning). stoler du såpass på henne at du ikke tror hun forteller dette til han nye? og kanskje enda viktigere; er han større og sterkere? Lenke til kommentar
xThorx Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 hadde jeg vært den nye typen så hadde jeg gitt deg et rapp over ansiktet surt hvis det sitter en og følger med her nå, så er det hans dame du prøver å ta. (for han altså, jeg syntes dette er underholdende lesning). stoler du såpass på henne at du ikke tror hun forteller dette til han nye? og kanskje enda viktigere; er han større og sterkere? 9081861[/snapback] Ja, han er større og sterkere, men om han vil slå meg skal han få lov, så skal han få et par tilbake og Slåss om jeg vinner eller ikke jeg om det er for en god sak Og nei, jeg syns ikke jeg fortjener et rapp over ansiktet, jeg har tross alt vært sammen med eks'n min nesten et år før det gikk i dass, syns jeg fortjener å få forklare meg til henne. Om han ikke liker det kan han like godt dra til helvette ^^ Og hun kan gjerne fortelle det til han for min del, men jeg tror ikke hun gjør det, tror derimot at han kanskje vil sjekke mobilen hennes om nun sier hvem hun tekster så mye med xD Men nå har hun fått sånn abonnement med gratis sms og mms, så det er vel mange hun tekster med Hmm, er vel uansett en god ting, at hun holder kontakt med meg ^^ Ikke at det betyr hun elsker meg eller noe sånt, *lol* men at hun iværtfall VIL snakke med meg, og ikke omvendt Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Det skal ikke være enkelt. Men hvis..... hvis du er heldig, så gjør hun det for å være slem. Altså at hun prøver å vekke sjalusien i deg for å ta igjen. I skjult mening betyr det at hun kanskje er interessert i deg ennå. Men ikke bann i kirka på det. For det er veldig rart at hun vil ha kontakt med deg, da det ikke er sunt for forholdet hennes. Men skal jeg være ærlig, så synes jeg det ser mørkt ut. Uansett, burde du slutte å tenke på henne, bli selvstendig, planlegge dagene dine og tenke mer på deg selv. Lev det livet du har, ikke det "livet" du har tapt. For det er ikke noe liv. For hvis hun prøver å tyne deg med sjalusi, så vil det garantert komme for en dag. Hvis ikke så er det over. Det er liten vits i å ende i fengsel for drap. Det er nok tragedier her i landet. Svein. Endret 16. juli 2007 av Sveinl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå