Gå til innhold

Metallica @ Valle Hovin 10/07/07 Etter Konserten

larseer83

Anbefalte innlegg

Hei! Syns at alle som har vært på konserten skal komme med sine synspunkter på det gutta i Metallica leverte på Valle Hovin tirsdag 10 Juli 2007! Post gjerne dine egne bilder (hvis du har noen)

Personlig syns jeg konserten var som å se Metallica på DVD og høre studioalbumene på CD! HELT SYK opplevelse!! De spillte så bra at jeg nesten fikk tårer i øynene!

Fikk meg plass fremst foran scenen (ca 10-15 meter unna) midt på, og det var jævli digg å ha den bølgebryteren etter lydtårnet så vi som sto fremst ikke ble klemt ihjel av de 35.000 som sto bak oss å rocka :no:

Fikk filma litt også, fikk ikke tatt så mye bilder siden jeg kun hadde mobilkamera :thumbdown:

Metallica @ Valle Hovin Intro + Creeping Death

Metallica @ Valle Hovin One With Pyro Full Song

Håper alle her inne kan poste sine videoer, bilder, følelser og synspunkter på konserten!

Jeg referer til de andre 39.999 som var på Valle..... WE WANT MORE, WE WANT MORE, WE WANT MORE! :w00t:

IMAGE_038.jpg

IMAGE_036.jpg

Endret av AudiPowha
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som hvet når dvden fra konserten kommer ut... vil ha den :)

Eller et nytt album... Gleder meg :w00t:

blir ikke bedre en METALLICA

9062335[/snapback]

Usikker på om det kommer noen DVD fra denne konserten.... heller tvilsomt vil jeg tro! Nytt album kommer nok til neste år engang! Selv om jeg personlig syns at Metallica burde lagd en Live DVD fra Valle Hovin! Hvor fett hadde bare ikke det vært??

Lenke til kommentar

9062335[/snapback]

Usikker på om det kommer noen DVD fra denne konserten.... heller tvilsomt vil jeg tro! Nytt album kommer nok til neste år engang! Selv om jeg personlig syns at Metallica burde lagd en Live DVD fra Valle Hovin! Hvor fett hadde bare ikke det vært??

9062564[/snapback]

Fett for oss i Norge ja :p

Konsertten ble helt sikkert filmet av NRK, så det går sikkert an og sende en mail å spørre.

Lenke til kommentar

9062335[/snapback]

9062564[/snapback]

Fett for oss i Norge ja :p

Konsertten ble helt sikkert filmet av NRK, så det går sikkert an og sende en mail å spørre.

9062667[/snapback]

Ingen dum ide det du! Hvis vi er mange som maser, kanskje de bestemmer seg for å sende den? :w00t:

Lenke til kommentar
Er vel ikke sikkert NRK har noe opptak de har rettigheter på? Kan jo hende de bare kjøpte et klipp for å ha på nyhetssendingen.

9063015[/snapback]

Er ikke sikkert, men går jo an å sende en mail og spørre :)

Tenk om den blir vist på TV :dribble:

det hadde vært fett det! :D

Lenke til kommentar

9062335[/snapback]

9062564[/snapback]

Vis de skal lage en dvd av denne touren er det godt mulig at konserten i Norge. Etter det jeg har hørt var Norge det desidert beste publikumet til nå denne turnèen.

Lenke til kommentar

AndorPF: ja jeg hørte rykter om at Norge har vært noe av det beste publikum/fans på denne touren! Men nå gjenstår det å se hva våre gode naboer har prestert... de er ganske ville de og :innocent:

Forresten.... anbefaler alle sammen å laste ned alle de gratis konsertene til Metallica som ligger på livemetallica.com!! Sinnsykt bra lydkvalitet!!

Free Downloads 1982-2003

LINKEN LIGGER NEDERST PÅ LISTA OG ER MERKET SOM DEN OVER!!

ENJOY TALLICAFANZ!! :thumbup:

PS. Valle Hovin Konserten er å få kjøpe for en sum av 58 kr på samme siden når den blir lagt ut om litt!

Endret av AudiPowha
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...