twintommys Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Har nå skaffa meg SE k810i. Kan noen fortelle meg hvor jeg kan få tak i en adapter til den så jeg kan bruke andre hodetelefoner. OG en bæreveske som passer. Jeg har sjekket litt på komplett og andre nettbutikker, men finner ikke noe. Hva er evnt navnet på disse produktene? Lenke til kommentar
twintommys Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Har nå skaffa meg SE k810i. Kan noen fortelle meg hvor jeg kan få tak i en adapter til den så jeg kan bruke andre hodetelefoner. OG en bæreveske som passer. Jeg har sjekket litt på komplett og andre nettbutikker, men finner ikke noe. Hva er evnt navnet på disse produktene? 9060472[/snapback] fant det.. beklager Lenke til kommentar
DrKrykke Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Har nå skaffa meg SE k810i. Kan noen fortelle meg hvor jeg kan få tak i en adapter til den så jeg kan bruke andre hodetelefoner. OG en bæreveske som passer. Jeg har sjekket litt på komplett og andre nettbutikker, men finner ikke noe. Hva er evnt navnet på disse produktene? 9060472[/snapback] www.clasohlson.no --- her finner du det du søker! Har kjøpt det sjøl der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå