Gå til innhold

3D Flip og Sidebar

Anbefalte innlegg

Har to spørsmål om vista.

1. Jeg trykker dette 3D-Flip ikonet ved siden av Windows knappen, men det eneste som skjer er at jeg får opp denne lille firkanten midt på skjermen med hvilke programmer som kjører (slik som man får opp ved å trykke ALT + TAB i XP), ingen 3d flip.

2. Denne sidebaren irriterer meg litt. Når jeg bruker "Vis Skrivebord"-knappen i Hurtigmenyen, forsvinner sidebaren også. Er det en mulighet å få den til å bli der uansett? Da mener jeg ikke "Alltid øverst" slik at jeg ser den når jeg har f.eks nettleser oppe, men at den alltid er synlig når jeg går tilbake til skrivebordet.

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Jeg trykker dette 3D-Flip ikonet ved siden av Windows knappen, men det eneste som skjer er at jeg får opp denne lille firkanten midt på skjermen med hvilke programmer som kjører (slik som man får opp ved å trykke ALT + TAB i XP), ingen 3d flip.

2. Denne sidebaren irriterer meg litt. Når jeg bruker "Vis Skrivebord"-knappen i Hurtigmenyen, forsvinner sidebaren også. Er det en mulighet å få den til å bli der uansett? Da mener jeg ikke "Alltid øverst" slik at jeg ser den når jeg har f.eks nettleser oppe, men at den alltid er synlig når jeg går tilbake til skrivebordet.

Takk.

9060353[/snapback]

Gå inn på kontrollpanel og trykk på ytelseinfo.

Trykk på oppdater, og sjekk hvilken "karakter" maskinen får.

Har du et skjermkort på under 128MB, så vil du ikke kunne bruke denne tjenesten.

Lenke til kommentar

Takk.

9060353[/snapback]

Gå inn på kontrollpanel og trykk på ytelseinfo.

Trykk på oppdater, og sjekk hvilken "karakter" maskinen får.

Har du et skjermkort på under 128MB, så vil du ikke kunne bruke denne tjenesten.

9061193[/snapback]

du har vista kjørende i 16bit farger.

flip greia og eyecandyet krever 32bit farger.

hadde det problemet i en beta av vista, og tok sin tid før jeg fant ut hva det var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...