Sleepyhead Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 hei, Jeg tror jeg skal hoppe over til en chess business abo, men jeg er altid litt skeptisk mot de billigste selsskaper . . . er det noen av dere som har erfaringer med de, positivt eller negativt? Morten ( sorry 'bout the grammer, but hell, I'm trying. ) Lenke til kommentar
teezern Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Chess gir KANON god service, mot alle odds. Jeg trodde kanskje de ga dårligere service siden de er så billige, men jeg har fått personlig service som jeg ALDRI har opplevt under mange år som Telenor-kunde Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Kan bare si meg enig . De har vert utrolig hjelpsome . Fem i min bok .. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Har hatt Chess Connect en stund nå. Vet ikke hvordan servicen er, fordi jeg har aldri hatt et problem! Har forresten ikke fårr regning enda, men de sender hvis ikke ut reging for måneden, hvis ikke et bestemt beløp er oppnådd. Mulig jeg ikke har oppnådd det beløpet enda.... De er jo så billig... Lenke til kommentar
ander Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Chess har bare fornøyde kunder. Jeg sparer 2500kr hver måned etter at jeg byttet fra Telenor Privat og over på Chess King. Så jeg ville heller valgt Chess King. Se prisene her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå