Gå til innhold

Gode batteri til blitz.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig å seie kor godt dei fungerer, men dei fungerer heilt sikkert.

Kjøpte oppladbare batteri på Clas Ohlson til Powershot'en min (kamera) og dei har lang batteritid og fungerer veldig godt.

Men di bedre kvalitet det er på batteria, di lenger vil dei nok halde seg.

Edit: Kan jo sjekke denne tråden også: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=795566

Endret av archanios
Lenke til kommentar
En aldrig så liten titt i bruksanvisningen  er å anbefale Mr. Olsen  ;)

9067493[/snapback]

Der står det bare hvilke typer batterier som fungerer og annbefales. Ikke spesielle merker. Men har kjønt at det er Varta oppladbare til 500,- med lader som faller i smak...

Jaja, det blir neste lønning, nå er jeg blakk...

Lenke til kommentar

det er både laderen å betteriene som avgjør hvor lang tid det tar, mine (15min) tar det ca 15min før de er fulle, å da varer de pokkernmeg leenge også!

til sammenligning:

jeg kjørte mini-z før (Rdiostyrt bil som går på aaa batt)

jeg kjøpte ikea aaa batteri, varte i ca 15-20min max! og med de varta så varte dem i 1-1.5 TIME! å det var ikke ofte jeg orka å kjøre så lenge.

jeg vet ikke hvordan de vil oppføre seg i en blits, men trur de varer lengre enn vanli alkaline batterier..

(husk masse Mah! 2700Mah varer lengre enn 2400Mah)

Lenke til kommentar

Jeg pleier å kjøpe GP 2700 mAh batterier. Har 12 stk av disse, og de varer ganske så lenge!

Hvordan de er i forhold til Varta vet jeg ikke, men denne pakken inneholder en 15-min lader + 4 stk 2700 mAh batterier. Ekstra 4-pack koster ikke så mye..

PS: det er mulig denne pakken er billigere andre plasser.

edit: 12V ladekabel følger med.

Endret av lohelle
Lenke til kommentar

anbefaler å kjøøpe charge & go 15'min den koster 500,- på claser'n da følger det med 4AA batt, 4 stykk ekstra koster 250 eller noe sånt....

det er disse batteriene jeg bruker i mitt batterigrep og er kjempe fornøyd:)

Lenke til kommentar

de funket ikke å lade, det er sånne små grønne lys som begynner å lyse når de lades, de lyste ikke. men du har helt sikkert noen andre batterier (mine er oransje) så det kan hende at det funker på dine batterier

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...