GrandMa Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 God dag. Jeg har blitt litt hekta på "Warcraft 3 - The Frozen Throne" så nå skal jeg få en kompis til å spille det også slik at vi kan spille sammen over internett. Jeg personlig har både "Warcraft 3 - Reign of Chaos" og "Warcraft 3 - The Frozen Throne". Spørsmålet mitt er da om han må kjøpe begge to eller om han bare kan bruke min "Warcraft 3 - Reign of Chaos" cd-key? Jeg tenkte man ikke trengt den første ettersom det ikke er den cd-keyen man bruker når man spiller dermed vil det heller ikke oppstå en konflikt mellom to like cd-keyer. Noen som vet om dette virker? Og er det egentlig lovlig i så fall? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Han maa kjope sitt eget spill. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 I know. Men må han kjøpe både The Frozen Throne og Reign of Chaos eller kan han bare kjøpe The Frozen Throne siden den er tillegspakken? Lenke til kommentar
Ryolitt Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 WC3 TFT er jo expansionen til ROC da. Så om du skal kjøpe spillet vil du måtte kjøpe begge. Men LAN-versjonen (uten BNet) trenger ikke ROC. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 WC3 TFT er jo expansionen til ROC da. Så om du skal kjøpe spillet vil du måtte kjøpe begge. Men LAN-versjonen (uten BNet) trenger ikke ROC. 9060298[/snapback] Så han kan ikke bruke min ROC cd-key? Han skal jo ikke spille ROC, men TFT... Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Han må ha ROC for å få installert TFT Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Det gaar ikke, han maa ha egen cd key Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Han må ha ROC for å få installert TFT 9060401[/snapback] Tufs. Les. Det gaar ikke, han maa ha egen cd key Okay. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå