sluffy Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Ka pokker kan eg gjøre med dette kortet?????????? og hvordan?? Lenke til kommentar
Neo Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Bruke det som skjermkort kanskje?? Hvis du skriver i litt mer hyggeligere tone så kanskje du får noe svar. Hva mener du forresten? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Beklager til alle som tok seg nær av det jeg skrev....... jeg bøyer meg i støvet hvordan kan jeg overklokke kortet mitt Lenke til kommentar
oorzako Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 har du ver. 1,0 -1,1 eller 2,0? jeg har hatt både 1,1 og har nå 2,0! det følger med noe som heter 3d turbo tool eller noe (er ikke helt sikker) men i allefall det er det du skal bruke når du skal overklokke det! jeg kjørte mitt ver: 1,1 kort på: GPU: 300@375 , MEM: 648@721 men kortet brant opp tilslutt litt lolish, men det er ganske overklokkings vennlig, men den orginale kjølingen er ikke noe bra. Hvis du har tenkt å overklokke det så tror jeg du må kjøpe 4 ram cool`ers + en ny GPU kjøler (jeg har en ekstrem kjøler på mitt kort! tar opp 2/3 pci slot`er i pc`en ) -OorZakO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå