skylinepower Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 har en nokia 5300 altså en S40 tlf? 1. noen som kan anbefale noen spill til den? 2. Noen bra program som funker på den? 3. hvor kan jeg laste den opera, nettleseren altså? 4. Noe som er bra inni den som kan overaske meg ? Lenke til kommentar
carwash Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 har en nokia 5300 altså en S40 tlf?1. noen som kan anbefale noen spill til den? 2. Noen bra program som funker på den? 3. hvor kan jeg laste den opera, nettleseren altså? 4. Noe som er bra inni den som kan overaske meg ? 9060083[/snapback] 1. Nei, prøv din favorittnedlastingsside og søk etter nokia. 2. Opera, gmail, google maps mobile. 3. www.opera.com (det kunne du nesten ha gjettet selv). 4. Den har mp3spiller. Surprise! Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 er google maps mobile gratis og funker uten nett eller må det være nett for og funke? vet den har mp3 spiller da! Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 1. Finnes det noe "tegne endre" program? et program som gjør at man kan endre bilder slik som på SE og ikke bare sette på rammer og utklipp? 2. Finnes det noe musikk program som er tøffere og "enklere" end et som er på min nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå