..Bjørnar.. Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Tror du misforsto det jeg skrev. Jeg mener at kvaliteten på en Samsung er mye bedre enn en sony ericsson. Jeg har ikke hatt en Samsung på flere år nå, men en Sony Ericsson. Og jeg kan trygt si at jeg lengter etter en ny Samsung. 9140877[/snapback] Det er vel blant annet det at du sier at "Kvaliteten på alle mobilene familien k610i, k700, w810i etc. holder ikke mål. Kvaliteten er rævva, og etter en måned så er telefonen ubrukelig." han mener er usaklig, som undertegnede forsåvidt støtter. Om alle telefonene i k6xx, k7xx og w8xx seriene var ubrukelige og gikk i stykker etter en måned mistenker jeg at folk ville reagert og SE ville fått seg en trøkk. Som så mange andre vil jeg på det sterkest anbefale at trådstarter kjøper telefon i Norge om hun ikke får den slengt etter seg til nissepris i Sverige. Om noe er eller går galt er det alltid tryggest å kunne bla i norsk lov og det er overraskende lite å spare. Priseksempel: k810i på komplett.no og på komplett.se: Komplett.no Komplett.se EDIT: Etter dn.no s valutaoversikt per i dag kl 09:35 vil det si at det er 82 norske kroner å spare på å kjøpe i Sverige, før frakt. Så får det være at validiteten i sammenlikningen av samme nettbutikk i to forskjellige land kan være noe suspekt.. Forskjellen jeg finner før frakt og omregnet etter samme kurs på billigste treff for begge land på kelkoo.no og kelkoo.se er 262 norske kroner i diff i favør söta bror. Det er det ikke verdt spør du meg. Endret 26. juli 2007 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
Swe Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Priseksempel: k810i på komplett.no og på komplett.se:Komplett.no Komplett.se EDIT: Etter dn.no s valutaoversikt per i dag kl 09:35 vil det si at det er 82 norske kroner å spare på å kjøpe i Sverige, før frakt. Så får det være at validiteten i sammenlikningen av samme nettbutikk i to forskjellige land kan være noe suspekt.. Forskjellen jeg finner før frakt og omregnet etter samme kurs på billigste treff for begge land på kelkoo.no og kelkoo.se er 262 norske kroner i diff i favør söta bror. Det er det ikke verdt spør du meg. 9145114[/snapback] Du finner samme telefonen på Elgiganten i Sverige for 2990 SEK, ca. 2500 NOK om jeg ikke har bommet helt på kursen (gadd ikke å sjekke nyeste valutaoversikt må jeg innrømme...). Om det er verdt de ekstra hundrelappene eller ikke å kjøpe den i Norge med den ekstra sikkerheten det innebærer, får være opp til trådstarter. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Priseksempel: k810i på komplett.no og på komplett.se:Komplett.no Komplett.se EDIT: Etter dn.no s valutaoversikt per i dag kl 09:35 vil det si at det er 82 norske kroner å spare på å kjøpe i Sverige, før frakt. Så får det være at validiteten i sammenlikningen av samme nettbutikk i to forskjellige land kan være noe suspekt.. Forskjellen jeg finner før frakt og omregnet etter samme kurs på billigste treff for begge land på kelkoo.no og kelkoo.se er 262 norske kroner i diff i favør söta bror. Det er det ikke verdt spør du meg. 9145114[/snapback] Du finner samme telefonen på Elgiganten i Sverige for 2990 SEK, ca. 2500 NOK om jeg ikke har bommet helt på kursen (gadd ikke å sjekke nyeste valutaoversikt må jeg innrømme...). Om det er verdt de ekstra hundrelappene eller ikke å kjøpe den i Norge med den ekstra sikkerheten det innebærer, får være opp til trådstarter. 9145165[/snapback] Ja, fant den på en svensk netthandel til 2915 SEK. (billigste på kelkoo.se) Billigste norske var vel 2750-2800 NOK, så det var ca 260 NOK i forskjell. Som sagt; Det er det ikke verdt spør du meg. Trådstarter står fritt til å gjøre som hun vil uavhengig av hva jeg mener. Lenke til kommentar
Swe Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Ja, fant den på en svensk netthandel til 2915 SEK. (billigste på kelkoo.se) Billigste norske var vel 2750-2800 NOK, så det var ca 260 NOK i forskjell. Som sagt; Det er det ikke verdt spør du meg. Trådstarter står fritt til å gjøre som hun vil uavhengig av hva jeg mener. 9145219[/snapback] Hehe, ikke for å kverulere, for du virker rimelig engasjert i denne saken, men du finner den billigere i Sverige også. Tok bare Elgiganten som et eksempel i og med at de har fysiske butikker også. Billigste nettbutikken som har den inne, som jeg kan se, er Neptunsat.com, for 2679 SEK (2769 SEK inkludert frakt). Blir rettere sagt en 400 spenn å spare på denne modellen da, for å spikke litt fliser. Neptunsat har forøvrig fysiske butikker også ser jeg, i Malmö og Göteborg. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Tar det absolutt ikke som kverulering, tvert imot veldig flott at trådstarter får noen tips til hvor hun kan få telefonen enda billigere i Sverige også! Som sagt er det hennes valg, så om hun velger Sverige er det jo knallbra at noen kan vise til billigst mulig butikk. Og til 400 kr billigere begynner det jo snart å bli interessant. Hva mitt engasjement angår er jeg redd det er en gjenganger i forhold til alt jeg blander meg borti Prøver å ikke la det ta overhånd. EDIT: Jeg er av den typen som skal handle meg projektor og som setter seg ned og strileser om teknologiens utvikling fra steinalderen og fram til i dag. Jeg lar meg lett engasjere. :!: Endret 26. juli 2007 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå