Kristin93 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Har tenkt å kjøpe ny mobil når jeg skal til Sverige i ferien.. Men er det norsk språk på den ? Åssen er det med abonnement/kontantkort? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hvorfor kjøpe med abonnement/ kontantkort? Det finner du ut når du står forran den i butikken. (priser etc.) Og det er veldig sikkert norsk språk på den. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 ja, Svenkskjøpte telefoner har Norsk språk, har n91 og den har Norsk meny og ordbok. Men hvorfor kjøpe i Sverige? er bare 3 års reklamasjons rett her... Lenke til kommentar
Kristin93 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Noen som har denne? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 en kolega av meg kjøpte den, den ligger nå og sammler støv, han likte ikke høyttaler funksjonen eller kvaliteten..... Lenke til kommentar
Kristin93 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Er det noen andre bra mobiler? Helst Sony Ericsson.... Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Er det noen andre bra mobiler? Helst Sony Ericsson.... 9060051[/snapback] Skal du ha en Bra mobil, da velger du ikke Sony Ericsson. Kvaliteten på alle mobilene familien k610i, k700, w810i etc. holder ikke mål. Kvaliteten er rævva, og etter en måned så er telefonen ubrukelig. Samsung derimot, har veldig brae telefoner, men de som jeg har hatt hadde veldig dårlig batterilevetid, noe som jeg ser Ericsson har "stjålet" og nå har begge dårlig batterilevetid. Men de nye Samsung telefonene er lynkjappe og veldig god kvalitet. Har aldri ødelagt en Samsung, selv om den ene har vert blant annet i sjøen i 1 min, mistet i asfalten utallige ganger. Jeg mener altså at du burde går for en Samsung du liker. Men det er jo min personelige mening da. Lenke til kommentar
Kristin93 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Hva kan dere anbefale hvis jeg skal ha en mobil med - god bildekvalitet - Internett, der det går ann å sitte på msn - Spill Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hva kan dere anbefale hvis jeg skal ha en mobil med - god bildekvalitet - Internett, der det går ann å sitte på msn - Spill 9060184[/snapback] SE: w610i, w810i Nokia: N73? vil du ha bedre kamera, så driter du i kamera på mobilen og kjøper deg et skikkelig kamera isteden. Faktorer som jeg synest er viktigst: 1) størrelse på mobilen 2) byggkvalitet 3) batterilevetid 4) vekt på mobilen 5) kvalitet på skjerm 6) øvrige funksjoner 7) utbyggingsmuligheter (minne++, kostnad på ekstrautstyr, ladere, etc.) 8) kamerakvalitet 9) musikk-funksjonalitet Men det er jo mi nliste da, noen har den snudd på hodet og da er jo de nye W telefonene sikkert helt grei. Lenke til kommentar
Kristin93 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 ja, Svenkskjøpte telefoner har Norsk språk, har n91 og den har Norsk meny og ordbok. Men hvorfor kjøpe i Sverige? er bare 3 års reklamasjons rett her... 9060023[/snapback] Er det ikke billigere i Sverige? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Vil ikke tro det er billigere i sverige på sånne ting, kjøpe mat istedet, det sparer du penger på Lenke til kommentar
twhoffma Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg tror egentlig ikke at å kjøpe i Norge er en dum ide. Husk at vi har noen av de beste forbrukerlovene - så du bør tjene svinbra på mobilkjøpet om dette skal lønne seg, ikke bare et par hundre kroner. Generelt ligger vi vel ikke så langt bak i priser på teknologi (med mindre du drar til asia, da er det vel en annen sak :-) ) //Torgeir Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg tror egentlig ikke at å kjøpe i Norge er en dum ide. Husk at vi har noen av de beste forbrukerlovene - så du bør tjene svinbra på mobilkjøpet om dette skal lønne seg, ikke bare et par hundre kroner. Generelt ligger vi vel ikke så langt bak i priser på teknologi (med mindre du drar til asia, da er det vel en annen sak :-) ) //Torgeir 9062236[/snapback] Noen telefoner kan du spare mye på om du er heldig. Personalig har jeg importert Treo 650 og W950i til under 1/3 av nypris i Norge uten særlig problemer,hverken med nettverk eller språk på sistnevnte Lenke til kommentar
Kristin93 Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Er det noen som har Nokia N73 ? Hva er bra og hva er ikke bra ? Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Nokia N73 er bra. Eventuelt kan du se på Sony Ericsson K800i/K810i, som begge har et veldig bra kamera, bra spillytelse og 3G. __ Men om å kjøpe i Sverige; tviler på at du sparer nok på det til å forsvare at du ikke har Norsk garanti. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Forhør deg grundig med butikken hvordan du må gå fram ved en eventuell feil/reklamasjon. Sånn sett er det nok mye greiere å handle der du bor. Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Er det noen andre bra mobiler? Helst Sony Ericsson.... 9060051[/snapback] Skal du ha en Bra mobil, da velger du ikke Sony Ericsson. Kvaliteten på alle mobilene familien k610i, k700, w810i etc. holder ikke mål. Kvaliteten er rævva, og etter en måned så er telefonen ubrukelig. Samsung derimot, har veldig brae telefoner, men de som jeg har hatt hadde veldig dårlig batterilevetid, noe som jeg ser Ericsson har "stjålet" og nå har begge dårlig batterilevetid. Men de nye Samsung telefonene er lynkjappe og veldig god kvalitet. Har aldri ødelagt en Samsung, selv om den ene har vert blant annet i sjøen i 1 min, mistet i asfalten utallige ganger. Jeg mener altså at du burde går for en Samsung du liker. Men det er jo min personelige mening da. 9060093[/snapback] Det var da en sinnsykt bastant(personlig?) mening. Tipper også at du er Samsung fanboy? Men for all del, kommer du med fakta så skal jeg beklage. Edit- Skulle vel også legge til at hans svar veldig usakelig. Endret 25. juli 2007 av SweetD Lenke til kommentar
Swe Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Vil ikke tro det er billigere i sverige på sånne ting, kjøpe mat istedet, det sparer du penger på 9061901[/snapback] Er nok ikke noe formue å spare nei, men det beste er gjerne å ta turen innom prisjakt.nu og se selv, ettersom det kan variere en del fra modell til modell. Husk også å ta med i betraktningen at den svenske kronen er ca. 15% svakere enn den norske, slik at man automatisk får en slik "valutarabatt" om man handler med norske kroner. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Prisene i NOK og SEK er stort sett mye av de samme i Sverige på mobiltelefoner, så derfor er gevinsten ca. 10% på grunn av valutaforskjeller ... Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Er det noen andre bra mobiler? Helst Sony Ericsson.... 9060051[/snapback] Skal du ha en Bra mobil, da velger du ikke Sony Ericsson. Kvaliteten på alle mobilene familien k610i, k700, w810i etc. holder ikke mål. Kvaliteten er rævva, og etter en måned så er telefonen ubrukelig. Samsung derimot, har veldig brae telefoner, men de som jeg har hatt hadde veldig dårlig batterilevetid, noe som jeg ser Ericsson har "stjålet" og nå har begge dårlig batterilevetid. Men de nye Samsung telefonene er lynkjappe og veldig god kvalitet. Har aldri ødelagt en Samsung, selv om den ene har vert blant annet i sjøen i 1 min, mistet i asfalten utallige ganger. Jeg mener altså at du burde går for en Samsung du liker. Men det er jo min personelige mening da. 9060093[/snapback] Det var da en sinnsykt bastant(personlig?) mening. Tipper også at du er Samsung fanboy? Men for all del, kommer du med fakta så skal jeg beklage. Edit- Skulle vel også legge til at hans svar veldig usakelig. 9138443[/snapback] Tror du misforsto det jeg skrev. Jeg mener at kvaliteten på en Samsung er mye bedre enn en sony ericsson. Jeg har ikke hatt en Samsung på flere år nå, men en Sony Ericsson. Og jeg kan trygt si at jeg lengter etter en ny Samsung. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå