ninjacrap Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hei, Hadde tenkt å kjøpe et digitalt kompaktkamera til foreldrene mine. Har sett på Fujifilm FinePix F31fd og F40fd, og ser at F31fd er en hundelapp dyrere enn F40fd. Etter som jeg har forstått så er F40fd et nyere kamera enn F31fd, og har en høye oppløsning. Men hvorfor er da F31fd dyrere enn F40fd? Hvilket av F31fd og F40fd er "best"? Hvis noen har andre forslag til digitalt kompaktkamera enn disse, så er de hjertelig velkommen til å komme med anbefalinger! :-) Lenke til kommentar
groogerlend Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Uten å VITE noe som helst, vil jeg anta at F40en har mer støy enn F31, og at F31 derfor gir bedre bilder. (Dette så sant F31 har lik bildekvalitet som F30.) Men jeg har ikke lest noen veldig grundige tester, så det trenger ikke stemme. Edit: er en sammenlikningstest her Ser ut til at F40en har billigere konstruksjon, og derfor koster det samme som F31. Tror personlig jeg ville gått for F31, evnt. S6500 for 500,- ekstra. De 2 ekstra megapixlene har ikke så mye å si. Endret 18. juli 2007 av groogerlend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå