The Ghost Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) produkt idag ..... Skal ha pengene tilbake merket jeg av ..... Men nå sender de meg et nytt produkt idag som jeg ikke skal ha Har jeg rett til pengene tilbake? Kostet meg 1952,- nå koster den ca. 1350,- er snakk om et HK Hva av info vedr. saken må jeg ha foran meg før jeg ringer dem ? Trenger hjelp for TLF stenger 17:00 Endret 12. juli 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 det kommer an på når du kjøpte kortet. Hvis du returnerte det innen 14 dager fra kjøp og altså benyttet angreretten så har du rett på pengene tilbake. Etter 14 dager har du ikke rett på dette, men får nytt produkt (om de ikke klarer å reparere det defekte) Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 Dette er noe av det som stod i mailen ...... For god ordens skyld bekrefter vi hermed atdin ordre 1066549 er pakket og avsendes i dag den 12.07.07. Din ordre 1066549 består av: Varenr Vare Antal Pris beløb ---------- ---------------------------------------- ----- --------- --------- 2071329 Asus P5N32-E/SLI/PLUS, Nforce 680I SLI 1 1.130,40 1.130,40 ---------- ---------------------------------------- ----- --------- --------- (Varepriser excl. moms) 1.130,40 Ordretotal incl. moms: NOK 1.413,00 Sporingnummer sendes automatisk ca. kl. 21.00. Forsendelsen kan spores på http://62.148.47.152/posten/PagesKM/KMSporingInternett.aspx Med vennlig hilsen shg.no A/S org.nr: 887432732 MVA Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 det kommer an på når du kjøpte kortet. Hvis du returnerte det innen 14 dager fra kjøp og altså benyttet angreretten så har du rett på pengene tilbake. Etter 14 dager har du ikke rett på dette, men får nytt produkt (om de ikke klarer å reparere det defekte) 9059995[/snapback] Men det stod et felt der de spurte om jeg ville ha pengene tilbake eller et likt eller tilsvarene produkt fra SHG om de ikke hadde mer av den jeg hadde sendt i retur og da valgte jeg at jeg vie ha pengene tilbake har nemlig alt kjøpt meg et GA-P35-DS4 og jeg trenger ikke 2stk HK ! Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 Siden den sendes i dag så bør du nok ringe dem før de sender den. Om de allerede har sendt den til deg så får du neppe pengene tilbake (noe du heller ikke har rett til etter forbrukerkjøpsloven). Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 Ringer nå og står på vent Håper i det minste jeg fort byttet til et annet produkt eks. en skjerm Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) hmm blir bare henvist til at jeg har kommet til shg og blir satt på vent for så og f opptatt summing etter det så kommer det en veldig høy piping også ingenting bare litt svak susing .... Har nå vært på denne "vent" i over 20min Kan noen prøve å ringe 22112166 og se om det samme skjer med dem ? Er akkurat som om jeg ikke kommer igjennom __Skal sende en mail nå mens jeg er på vent men for sikkert ikke svar idag så det blir jo lite hjelp i HELP Edit: har nå sendt dem en mail også. Hva tror dere: Prøver nå å ringe dere, men kommer ikke igjennom til dere har vært på vent i over 30min nå.krysset av at jeg ville ha pengene tilbake, men om det ikke går vil jeg gjerne ha et annet produkt fra deres sortiment som koster ca. 150,- mer enn hva jeg betalte for varen som har blitt sendt til retur og jeg betaler gjerne mellomlegget. Trodde jeg skulle få tilbake pengene derfor har jeg kjøpt meg et nytt hovedkort for en stund siden og ser ikke hvor jeg har bruk for 2stk hovedkort i en maskin. Håper det er mulig å få den andre varen istedenfor. Har prøvd å ringe dere nå før pakken blir sendt, men har som sagt ikke kommet gjennom på tlf. Kommer også til å ringe dere kl. 09:00 imorgen tidlig da support åpner igjen og forhåpentligvis har dere ikke sendt hovedkortet. Den andre varen er en LG LWT204. Kommer til å sitte på vent fram til 17:00 da dere stenger. Mvh. Lasse Becher Bjerkelund Endret 12. juli 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå