Gå til innhold

RMA sak med SHG. Skulle ha penger men sender nytt


Anbefalte innlegg

produkt idag .....

 

Skal ha pengene tilbake merket jeg av .....

Men nå sender de meg et nytt produkt idag som jeg ikke skal ha :(

Har jeg rett til pengene tilbake? Kostet meg 1952,- nå koster den ca. 1350,- er snakk om et HK

 

Hva av info vedr. saken må jeg ha foran meg før jeg ringer dem ?

 

 

 

Trenger hjelp for TLF stenger 17:00

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er noe av det som stod i mailen ......

 

For god ordens skyld bekrefter vi hermed at

din ordre 1066549 er pakket og avsendes i dag

den 12.07.07.

 

Din ordre 1066549 består av:

 

Varenr    Vare                                    Antal      Pris    beløb   

---------- ---------------------------------------- ----- --------- ---------

2071329    Asus P5N32-E/SLI/PLUS, Nforce 680I SLI      1  1.130,40  1.130,40

---------- ---------------------------------------- ----- --------- ---------

(Varepriser excl. moms)                                              1.130,40

 

Ordretotal incl. moms: NOK  1.413,00

 

 

 

Sporingnummer sendes automatisk ca. kl. 21.00. Forsendelsen kan spores på

http://62.148.47.152/posten/PagesKM/KMSporingInternett.aspx

 

Med vennlig hilsen

shg.no A/S

org.nr: 887432732 MVA

Lenke til kommentar
det kommer an på når du kjøpte kortet. Hvis du returnerte det innen 14 dager fra kjøp og altså benyttet angreretten så har du rett på pengene tilbake. Etter 14 dager har du ikke rett på dette, men får nytt produkt (om de ikke klarer å reparere det defekte)

9059995[/snapback]

Men det stod et felt der de spurte om jeg ville ha pengene tilbake eller et likt eller tilsvarene produkt fra SHG om de ikke hadde mer av den jeg hadde sendt i retur og da valgte jeg at jeg vie ha pengene tilbake har nemlig alt kjøpt meg et GA-P35-DS4 og jeg trenger ikke 2stk HK !

Lenke til kommentar

hmm blir bare henvist til at jeg har kommet til shg og blir satt på vent for så og f opptatt summing etter det så kommer det en veldig høy piping også ingenting bare litt svak susing ....

Har nå vært på denne "vent" i over 20min :dontgetit:

 

Kan noen prøve å ringe 22112166 og se om det samme skjer med dem ?

Er akkurat som om jeg ikke kommer igjennom :dontgetit:

 

__Skal sende en mail nå mens jeg er på vent men for sikkert ikke svar idag så det blir jo lite hjelp i :dontgetit:

 

HELP

 

Edit: har nå sendt dem en mail også.

Hva tror dere:

 

Prøver nå å ringe dere, men kommer ikke igjennom til dere har vært på vent i over 30min nå.

krysset av at jeg ville ha pengene tilbake, men om det ikke går vil jeg gjerne ha et annet produkt fra deres sortiment som koster ca. 150,- mer enn hva jeg betalte for varen som har blitt sendt til retur og jeg betaler gjerne mellomlegget.

Trodde jeg skulle få tilbake pengene derfor har jeg kjøpt meg et nytt hovedkort for en stund siden og ser ikke hvor jeg har bruk for 2stk hovedkort i en maskin.

Håper det er mulig å få den andre varen istedenfor. Har prøvd å ringe dere nå før pakken blir sendt, men har som sagt ikke kommet gjennom på tlf. Kommer også til å ringe dere kl. 09:00 imorgen tidlig da support åpner igjen og forhåpentligvis har dere ikke sendt hovedkortet.

Den andre varen er en LG LWT204.

Kommer til å sitte på vent fram til 17:00 da dere stenger.

 

Mvh. Lasse Becher Bjerkelund

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...