ErikVee Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Jeg skal gå i anskaffelse av en laptop og lurer på hvordan compaq er? Har hørt at compaq har kommet seg betydelig de siste årene? Er dette tilfelle? Noen som har erfaringer med evo610c? Lenke til kommentar
oltis Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 EVO n610c er bare best synes nå jeg. Den kombinerer kraft til det meste med lav vekt og god batteritid. Lenke til kommentar
Oyoz Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Har nettopp fått min Evo N800c (se sign.) Helt sinnsyk !!! Har bare hatt den noen dager enda, men ingen problemer foreløpig. Rått med 15.1" UXGA skjerm og masse (512) ram. Har lest mange innlegg her på forumet og jeg har enda ikke sett noen skrive noe negativt og Evo serien til Compaq. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Jeg har brukt både 610c og 800c, syns 800c blir litt for stor. Begge ligger stort sett likt på specs, men personlig liker jeg 610c hakket bedre. Det eneste som er å utsette på 610c er de er pes å sette inn ekstra RAM, du må demontere litt (Den ligger under håndlettholder-dekselet på venstre side, som betyr tastatur må løsnes...) Den jeg brukt skurret også ganske mye på lyd-ut, som plagte når jeg skulle se DVD filmer. 610c var ikke min til odel og eie, da hadde jeg sikkert sendt den inn til service pga den feilen der. Sendte min EVO400c inn den 21.des til service (def. HK) som ble hentet på døra. Den 23.des var posten på dørterskelen igjen med PC'en. I mellomtiden tingte servicefolka og fortalde om hva som var gale, hva de gjor og alt det der. EVO serien til Compaq (HP) er en av de bedre med tanke på ytelse/kvalitet, snill pris og vanvittig god service. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå