Gå til innhold

Playstation Store alt for dårlig! (til nå)

Coffey

Anbefalte innlegg

Navigeringen er rett og slett veldig dårlig i forhold til Xbox Market Place syns eg. Klønete bygd opp heile greiene i forhold. Var ein fryd å navigere rundt etter E3-materiale på 360 her om dagen, men PS Store gjør likevel ein akseptabel bra jobb og er veldig oversiktelig likevel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg synest PSN er ok, men der er vel ingen tvil om at det kunne vere ein del betre både med tanke på innhald og navigering. Eg har ikkje sett verken Nintendo eller Microsoft sine løysningar, so eg kan ikkje uttale meg om dei. Men ein fordel har vel PSN: Du betalar med ekte valuta, ikkje nokon tåpelege "Playstation Points". I tillegg er prisane ganske greie. Og du slepp å abonnere på noko som helst av nettverksstyr. So litt ros skal Sony ha.

Kay

Lenke til kommentar
Eg synest PSN er ok, men der er vel ingen tvil om at det kunne vere ein del betre både med tanke på innhald og navigering. Eg har ikkje sett verken Nintendo eller Microsoft sine løysningar, so eg kan ikkje uttale meg om dei. Men ein fordel har vel PSN: Du betalar med ekte valuta, ikkje nokon tåpelege "Playstation Points". I tillegg er prisane ganske greie. Og du slepp å abonnere på noko som helst av nettverksstyr. So litt ros skal Sony ha.

Kay

9068260[/snapback]

Helt enig der :) Jeg var kanskje litt grov :wee:

Men innholdet i PSN er absolutt ikke på topp!

Lenke til kommentar

Årh, dumme meg :blush: .. Eg kom på at eg måtte velge US som country når eg lager Playstation Store acc -_-. Fant det ut rett etter eg posta det, men kom ikke på å skrive det på forumet :).

Det var mye mer demoer, og trailere her, mye mer innhold. :D

Endret av Narrie
Lenke til kommentar
Enig med Norse360.. det i tillegg til at navigeringen rett og slett suger :o)

9066657[/snapback]

Jepp, navigeringen virker å være tilpasset mus, noe som er håpløst merkelig på en konsoll. Jeg kjøpte nylig fjernkontrollen til PS3 og med den føles navigeringen litt mer naturlig. Sony begynner å få infrastrukturen på plass og med litt justeringer framover kan dette bli like bra som Marketplace. Mye filmtrailere synes jeg det kommer, nå mangler det bare demoer og litt fler spilltrailere. Jeg håper bare ikke de glemmer å oppgradere PSN store og XMB når Home kommer, da jeg ikke har lyst til å leke meg i den virtuelle verdenen.

Lenke til kommentar
Jeg har en EU Account, US, Japansk og en fra Hong-Kong. Deilig!

Og US accounten er jeg innpå mest, lasta ned sinnsykt mye fra E3 der :D

9076531[/snapback]

Det som er det geniale, er at det eneste du må gjøre er å bytte bruker ;P

Men hvor er utvalget størst?

Lenke til kommentar

9076531[/snapback]

9076577[/snapback]

US Store er absolutt størst, deretter er det EU Store.

Lenke til kommentar

9076531[/snapback]

9076577[/snapback]

US Store er absolutt størst, deretter er det EU Store.

9078448[/snapback]

Er det mye forskjell fra US og JP a? Vurderer å lage en JP og, men veit ikke om jeg gidder ;P

Vi skal ikke lage en egen PS STORE tråd da?

Der vi kan diskutere demoer, trailere og sånt? :)

Lenke til kommentar

Husk på at det tar tid å få til et bra nettverkstilbud. Siden PS3 nettopp har kommet er det ikke mye der. Utover høsten kommer bla Warhawk på PS Store og Home kommer i oktober. Ved enden av året er PSN MYE bedre. Det burde vært flere demoer og jeg håper de legger ut noen demoer av framtidige spill. Det skal komme en Heavenly Sword demo meget snart.

Endret av mnorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...