Coffey Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Jeg syns virkelig Playstation Network oppdateres ALT for seint! Alle de reklamene for PSN viser "new demos and movies every day" osv osv. GTA4 trailer 2 mangler, The Darkness demo mangler, DiRT demo (skulle kommet nå) mangler. Er egentlig generelt skuffet over PSN akkurat nå. De eneste høydepunktene til nå har vært Calling All Cars, Crash Bandicoot (herlig nostalgi), Grand Turismo HD og GTA4 traileren Noen som er enige eller har kommentarer? EDIT: Endret tittel fordi jeg mente PS Store, ikke PS Network beklager dette! Men en ting jeg lurer på: Hvorfor blir EU Store nedprioritert i forhold til US Store? Halvparten av hva US Store har, har ikke EU Store! Hvorfor? Endret 16. juli 2007 av latter17 Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 I don't know....Bruker kun US Store og der blir alt oppdatert.. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 I don't know....Bruker kun US Store og der blir alt oppdatert.. 9059892[/snapback] Åssen får du til det? Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Regg PS3 account med Amerikansk adresse =) Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 I don't know....Bruker kun US Store og der blir alt oppdatert.. 9059892[/snapback] Åssen får du til det? 9059945[/snapback] Lag en ny bruker fra usa. finn en amerikansk adresse og det var det Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg syns virkelig Playstation Network oppdateres ALT for seint! Alle de reklamene for PSN viser "new demos and movies every day" osv osv. GTA4 trailer 2 mangler, The Darkness demo mangler, DiRT demo (skulle kommet nå) mangler. Er egentlig generelt skuffet over PSN akkurat nå. De eneste høydepunktene til nå har vært Calling All Cars, Crash Bandicoot (herlig nostalgi), Grand Turismo HD og GTA4 traileren Noen som er enige eller har kommentarer? 9059867[/snapback] Greit nok at Eu Store suger, men si at Playstation Network suger er bare dumt, dessuten kom GTA4 2 traileren samme dag som den ble lansert på nett Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 vel playstation store suger jo egentlig ganske hardt i forhold til xbox live marketplace..der er alt mer sleek og er oppbygd til bruk av kontroll ikkje mus.. eg har utallige ganger trykt på sirkel for og gå tilbake i storen, "vil du lukke psstore" nei for faen eg vil tilbake"!! der bør dei redesigne heile shiten så det går an og navigerer raskere.. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Vel, du kan jo bruke R1 og L1 for å bla frem og tilbake. Lenke til kommentar
keungz Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 EU Store er passe slapt, ja. Skjønner ikke hvorfor, må de gjøre noe spesielt for å kunne legge ut noe av det som kommer ut på US Store? Har vel vært en oppdatering i EU store på par uker (Nucleus trailer, yay...). Man kan jo selvfølgelig lage en US account, men man burde jo ikke behøve det! Synes det er rart at Sony så å si nedprioriterer EU Store så forferdelig. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 EU Store er passe slapt, ja. Skjønner ikke hvorfor, må de gjøre noe spesielt for å kunne legge ut noe av det som kommer ut på US Store? Har vel vært en oppdatering i EU store på par uker (Nucleus trailer, yay...). Man kan jo selvfølgelig lage en US account, men man burde jo ikke behøve det! Synes det er rart at Sony så å si nedprioriterer EU Store så forferdelig. 9063522[/snapback] Er US Store bedre en ehm ASIA Store ()? Er seriøst de andre SÅ mye bedre enn EU? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Syns det har jevnet seg ut ganske bra jeg. Vi har jo fått Nucleus nå, og en haug med trailere fra E3. (Us fikk det også ja). Og ikke minst Die Hard firenull-trailere. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Syns det har jevnet seg ut ganske bra jeg. Vi har jo fått Nucleus nå, og en haug med trailere fra E3. (Us fikk det også ja). Og ikke minst Die Hard firenull-trailere. 9063666[/snapback] Hva er Nucleus forresten? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Syns PSN fungerer rimelig bra for å vere gratis, eg hadde trudd dette var verre etter det folk har sagt. Men du verden så utrolig godt et er å vende tilbake til Xbox Market Place etter noen dager i PSN. Ein ting eg liker med PSN er at man kan stable uttalige downloads etter hverandre i forhold til MP Endret 13. juli 2007 av Mala Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Nucleus (Gamespot) Ikke helt ulikt Super Stardust, men det foregår inni inni kroppen, og man skal skyte virus og bakterier og slikt. Greit tidsfordriv. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Xbox Live koster 499 kr i året, Home er gratis. Kan det være så utrolig vanskelig å skjønne da ? Lenke til kommentar
SuperPac Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Xbox Live koster 499 kr i året, Home er gratis. Kan det være så utrolig vanskelig å skjønne da ? 9065750[/snapback] Xbox Live er gratis. Det koster bare penger hvis man vil spille online. Demoer, arcade spill, trailere osv koster ingenting å få tilgang til. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Problemet jeg har med PSN er at det er alt for få demoer. Her må virkelig Sony skjerpe seg. I tillegg burde de ha demoer/trial versjoner av alle PSN spillene som kommer ala Calling all Cars. Selv om det er billige spill vil jeg gjerne prøve dem før jeg kjøper. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Enig med Norse360.. det i tillegg til at navigeringen rett og slett suger :o) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Syns det funker fint nå jeg etter at vi kan navigere fram og tilbake med L1 og R1 Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Eg får ikke til å lage US konto, hvor skal eg gjøre det? . . når eg lager så er eg på kontoen min, og hvis eg lager blir det bare bruker 1, og bruker 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå