Gå til innhold

Bildekritikk: stairway to hell?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er et av dine røffeste bilder hittil, og ganske vellykket i så måte. S/h-konverteringen var et klokt valg, som effektivt forandrer et ganske ordinært motiv til noe spesielt. Tøft og litt skummelt, noe som jeg setter pris på.

Du har valgt en enkel løsning på å gjøre et kjedelig motiv til noe spennende, noe som burde inspirere noen og enhver til å kikke etter motiver i sin nære sfære. Synes også du har valgt en ganske effektiv beskjæring av bildet, så dette er nok et godkjent bilde.

Lenke til kommentar
Dette er et av dine røffeste bilder hittil, og ganske vellykket i så måte. S/h-konverteringen var et klokt valg, som effektivt forandrer et ganske ordinært motiv til noe spesielt. Tøft og litt skummelt, noe som jeg setter pris på.

Du har valgt en enkel løsning på å gjøre et kjedelig motiv til noe spennende, noe som burde inspirere noen og enhver til å kikke etter motiver i sin nære sfære. Synes også du har valgt en ganske effektiv beskjæring av bildet, så dette er nok et godkjent bilde.

9059816[/snapback]

 

takker for tilbakemelding :) kjenner at jeg har begynnt å lagt litt elsk på mørkere bilder :evil:

Lenke til kommentar

Et veldig stilig bilde, dog, jeg syntes ikke tittelen gjorde seg.

Du har fanget noe i dette bildet som jeg ikke er helt sikker på hva er, men som jeg likte. Den kledde den litt mørke bekledningen den har fått, brukbar beskjæring og MEGET vellykket s/h-konvertering. Dette likte jeg. :wee:

Lenke til kommentar
Et veldig stilig bilde, dog, jeg syntes ikke tittelen gjorde seg.

Du har fanget noe i dette bildet som jeg ikke er helt sikker på hva er, men som jeg likte. Den kledde den litt mørke bekledningen den har fått, brukbar beskjæring og MEGET vellykket s/h-konvertering. Dette likte jeg. :wee:

9071883[/snapback]

 

takker for tilbakemeldingen :) tittelen er egentlig ikke tittelen hvis du skjønner hva jeg mener :p var bare noe jeg skrev, er i grunn usikker hva egentlig kan kalle et slikt bilde :hmm:

Lenke til kommentar

Et meget bra bilde, selv om den ikke passer helt til tittelen. S/h konverteringen er meget bra.

Dessverre så er det noe som plager meg, men jeg klarer ikke å sette spissen på hva det er. Tror det er at bildet er en smule skjeft, men uten slik at det setter et skikkelig preg på bildet.

 

I tillegg ville jeg prøvd å legge på en lys sephia tone på bildet. Tror det hadde kanskje passet seg. :)

Lenke til kommentar
Et meget bra bilde, selv om den ikke passer helt til tittelen. S/h konverteringen er meget bra.

Dessverre så er det noe som plager meg, men jeg klarer ikke å sette spissen på hva det er. Tror det er at bildet er en smule skjeft, men uten slik at det setter et skikkelig preg på bildet.

 

I tillegg ville jeg prøvd å legge på en lys sephia tone på bildet. Tror det hadde kanskje passet seg.  :)

9072603[/snapback]

 

jeg liker ikke sephia :p men takk for tilbakemelding :)

 

Edit: prøvde meg på sephia også, var ikke så verst faktisk, ble på en måte mer liv i det.

 

Endret av Madusius
Lenke til kommentar
Jeg likte først det første best, men etter å ha sett litt på begge syns jeg det med "sephia" er litt bedre. Bildet ga meg egentlig først ingen ting. Måtte se litt lenge på det før jeg begynte å like det. Men jeg vet ikke helt allikevel.. joda, jeg syns det er kult. :wee:

9073705[/snapback]

 

Bildet er så sofistikert at det tar en stund før at det synker inn over deg? :p neida, tuller bare, takker for posivtiv tilbakemelding :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...