Gå til innhold

Disse vant hodetelefoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

+1 til de fleste poster her.. Spørsmål to var elendig. Etter litt googling (så jeg fant alldrig FORUM POSTEN) som hadde bilde, så ga jeg opp og gikk med fornuften og svarte "Nei". Jeg var svært i tvil om vilken definisjon HW hadde brukt for "tåler".. men regnet med at det var et lure-spørsmål siden folk som kjøper klokker i denne kvaliteten er litt for gald i både finish og lydkvalitet til å vurdere overkjørte klokker som fullt brukbare..

 

Såklart ekstra skuffa fordi jeg denne gangen ikke en gang var med i trekkninga pga. at jeg avga ett svar som JEG (og mange her med meg) syntes var mer riktig.. men men.. vi kan synest hva vi vil... synsing er det mye av i verden, og noen ganger starter de en hel krig, så man skal vel være forsiktig.. I USA koster diss klokkene under 100$ uansett, så får vel heller plukke opp et par selv. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

"Importøren av Beyerdynamic i Norge, Siv. ing Njål Hansson A/S, har utført en uhøytidelig test med en Honda CRV og et par DT 770 Pro. En av klokkene fra DT 770 Pro ble lagt ned mot asfalten og bilen kjørte over. Og ja, de fungerte helt fint etterpå!"

 

Det er helt greit med lurespørsmål, men det får da være måte på idioti.

En av klokkene er da ikke det samme som et sett Beyerdynamic DT770 Pro.

Lenke til kommentar

Er nok enig her med flere.

Spørsmål nr 2 blir helt feil, AT et ENKELT headsett overlever å bli overkjørt av en bil er nok tilfeldigheter, med mindre det står spesifisert fra produsenten at de tåler det.

 

Nei, her skyter Hardware.no seg i foten med et veldig lite gjennomtenkt spørsmål som får sinnene til å koke til alle som mener de har svart riktig.

Lenke til kommentar

Jeg foreslår en test. Vi kan ta en kronerulling og teste dette her i Oslo med foto og video. Hvis dere er med kan jeg stille opp som mottaker av kronasje og jeg har en bil som veier 1,2 tonn. Ev. kan vi få med ørten sannhetsvitner som bor i Osloområdet. Testen kan vi ta allerede i neste uke. Jeg kan legge i potten f.eks. 50 kr.

 

Hva sier dere ? Skal vi sjekke fakta med virkeligheten ?

 

Kontonr. kan gis på pm.

Endret av Spartan
Lenke til kommentar

Helt enig med alle innleggene her - dette var det første som slo meg også. Spørsmålet gjelder hele settet (Beyerdynamic DT-770 Pro er navnet på settet, ikke én av klokkene), og jeg nekter å tro at hele settet tåler å bli kjørt over. Én av klokkene? Godt mulig, de er ganske solide. Jeg har et par, men ville ikke kjørt over dem for å teste.

 

Og hva menes med "tåle"? Å gi like god lyd? Eller å beholde samme form og sitte like godt på hodet?

 

Jeg må si at dette var litt for useriøst for min smak - spørsmålet var meget dårlig formulert, faktisk direkte upresist. Jeg er vant til høyere kvalitet enn dette fra Hardware.no. Man kunne like gjerne stilt spørsmålet "kan dette demonterbare glasset bli overkjørt?" og svare "ja, bunnen tålte fint en middels stasjonsvogn." Bunnen altså, ikke hele glasset.

 

----------

 

On another note, grattis til dem som vant. :) DT-770 er det beste jeg har prøvd av lyd som sitter på hodet, og Hardware.no var enige med meg.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Jeg foreslår en test. Vi kan ta en kronerulling og teste dette her i Oslo med foto og video. Hvis dere er med kan jeg stille opp som mottaker av kronasje og jeg har en bil som veier 1,2 tonn. Ev. kan vi få med ørten sannhetsvitner som bor i Osloområdet. Testen kan vi ta allerede i neste uke. Jeg kan legge i potten f.eks. 50 kr.

 

Hva sier dere ? Skal vi sjekke fakta med virkeligheten ?

 

Kontonr. kan gis på pm.

9060856[/snapback]

Jeg er med! Synes det burde være representanter fra både hardware.no og Beyerdynamic til stede under testen.

Lenke til kommentar

1 av klokkene plassert så gunstig som mulig på asfalten og gir lyd fra seg etterpå, er da ikke det samme som å legge "hele" headsettet der slik det kun kan ligge, med klokkene på kant.

Dersom hw.no mener DT770Pro tåler å bli kjørt over av bil basert på den "klokke" overkjøringa, så sier jeg sprøyt, fra ende til annen....

Mos hadde det vært, dersom det hadde blitt kjørt over slik det ligger på pulten. Men skru det fraverandre og kjør over en del av det, og konkluder deretter at hele settet tåler det, vitenskap på høyt nivå.........

Lenke til kommentar
Jeg foreslår en test. Vi kan ta en kronerulling og teste dette her i Oslo med foto og video. Hvis dere er med kan jeg stille opp som mottaker av kronasje og jeg har en bil som veier 1,2 tonn. Ev. kan vi få med ørten sannhetsvitner som bor i Osloområdet. Testen kan vi ta allerede i neste uke. Jeg kan legge i potten f.eks. 50 kr.

 

Hva sier dere ? Skal vi sjekke fakta med virkeligheten ?

 

Kontonr. kan gis på pm.

9060856[/snapback]

Jeg er med! Synes det burde være representanter fra både hardware.no og Beyerdynamic til stede under testen.

9060938[/snapback]

 

Hvis det ikke gjøres neste uke (ferie) så stiller jeg med kamera og notisblokk :)

Sånne ting er artig å slenge ut på forsiden av hw!

 

Jeg har forresten bil på 1565 Kg også, hvis 1,2 blir for pinglete :p

Endret av enden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...