iNtensimilla Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) EDIT: Ok, headsettet skulle visst fungere etterpå, men jeg vedder på at det var ganske most! Endret 12. juli 2007 av Eirik_FS Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Tåler Beyerdynamic DT-770 Pro å bli kjørt over med en bil? Svar: Ja Jeg orker ikke engang å diskutere det.. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Vi har avsluttet konkurransen der to heldige vinnere kunne stikke av med et par hodetelefoner. Ble det deg? Les mer Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Hvordan vet dere at headsettet ikke blir ødelagt etter at en bil har kjørt over headsettet da?? Det er bare tull.. Da må headsettet være laget av hard carbon og det er det nok ikke laget av. Det er jo bare laget av hard plast. headsettet vil bli knekt beyond repair.. Selv om det kan komme lyd ut av headsettet fremdeles.. Så det må være det dere mener i definisjon at headsettet tåler og bli overkjørt av en bil... Endret 12. juli 2007 av Scortech Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Ja, nr. 2 er ikkje eit spørsmål det er likefram å kome med noko fasitsvar på... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hadde HW spesifisert hva slags bil det hadde vært, så hadde spørsmålet vært o.k. men å bare si "en bil" er for dumt.. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Såvidt jeg husker, er det en av klokkene som er kjørt over av en bil for å teste, ikke selve hodesettet. Svarte ja på spørsmålet selv, etter litt søking. Lenke til kommentar
Houd.ini Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Tåler Beyerdynamic DT-770 Pro å bli kjørt over med en bil? Svar: Ja En av klokkene fra DT 770 Pro ble lagt ned mot asfalten og bilen kjørte over. Og ja, de fungerte helt fint etterpå! Hvordan i all verden kan dette sammenlignes? EN av klokkene ble kjørt over, og spørsmålet gjaldt et par hodetelefoner!? Er én klokke og et par hodetelefoner det samme? Mildt sagt tvilsomt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg nekter å tro at Beyerdynamic DT-770 Pro vil se helt fint ut, og være like bra etter at en bil har kjørt over det. Synes dette ble for dumt.. Lenke til kommentar
data-smurf Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Jeg hadde alle 3 riktige, men ikke noen premie da, hehe Men til dere som ikke tror på det. Jo, headsetet tåler det. det lå noen bilder på Siv. ing Njål Hansson A/S sin side om akkurat dette. Men det var jo som det ble sagt "en klokke som ble lagt mot bakken og kjørt over" Endret 12. juli 2007 av data-smurf Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Det kan man jo gjøres med en mobil også.. Hvis mobilen ligges riktig... Og selv om kanskje skjermen/displayet på mobilen er sprukket så vil mobilen fremdeles virke.. Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hehe, det måtte jo være et "lurespørsmål" :!: Her er et bilde av forsøket. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Har lyst til å se hvordan de kjørte over headsettet og med hvilken bil. Hadde vært morsomt å se et headsett under Mastiffs bil bare for å se om fasitsvaret stemmer. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Tviler på at de tåler en 6 tonn amerikaner over seg. Jeg har sett hva slike kan gjøre med f.eks. rullebrett (delt i to) Kanskje de mente en Think eller noe mindre ? Endret 12. juli 2007 av Spartan Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg kan tro på at selve klokkene tåler å bli kjørt over, men det var ikke dét som var spørsmålet. Spørsmålet var "Tåler Beyerdynamic DT-770 Pro å bli kjørt over med en bil?", ikke "Tåler Beyerdynamic DT-770 Pros øreklokker å bli kjørt over med en bil?". Jeg kan vedde ett stykk Beyerdynamic DT-770 Pro på at det blir ødelagt (knekt e.l.) om det blir kjørt over med en bil. Hodebøyla vil garantert få seg en bøy eller knekk som i hvert fall jeg vil kategorisere som "ødelagt". Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg synes (som flere andre) at spørsmål to var elendig formulert, da Beyerdynamic DT-770 Pro IKKE tåler å bli kjørt over av en bil (headsettet er knust etterpå, da nytter det ikke at det fremdeles kan spille lyd), siden det var det som var spørsmålet, så er svaret som HW har "kommet fram til" feil. Vær vennlig og spesifiser bedre ved en senere anledning. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 De er jo ikke markedsført med at de tåler det.. Dermed vil nå i hvert fall jeg påstå at de ikke tåler det. Tror du blir stående med skjegget i postkassa hvis de blir ødelagt som en følge at du kjørte over dem, og du sier: "jammen.. HW.no sier at de tåler å bli overkjørt så dette må jo gå på garantien!" Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Utrolig teit å si at de tåler å bli overkjørt av en bil, for det gjør de absolutt IKKE! Dere i hw.no som står bak dette: Kjøper dere nye til meg hvis jeg prøver og de ikke tåler det? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Eg skal ikkje gå for langt inn på spørsmål nummer to, men synest det er eit veldig tåpelig spørsmål. Vant sjølvsagt ikkje denne gangen heller, håpar det kjem flerie konkurranser. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg og er en av de som ikke synes svaret på nr 2 stemmer med virkeligheten. Synes dere skal teste dette med det settet som vinneren skal få.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå