PrizoN Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hei... Skal kjøpe meg en 500GB harddisk. Skal ha en under tusen-lappen og støysvak. Helst Seagate eller WD... Har en 250GB WD, og er strålende fornøyd med den! Hadde tenkt meg en WD Cavier 500GB! Kom gjerne med link til nettbutikk. MVH Prizon Lenke til kommentar
VTW Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Nå snakker du om fastmontert harddisk, sant? Og ikke ekstern? Da kan jeg anbefale to! Men det er jo samme som du selv øsnsker, nemlig Seagate og Western Digital: Western Digital Seagate Har også enda en som er ganske så stillegående, men til gjengjeld ikke blandt de raskeste harddiskene på markedet =/ Samsung Lenke til kommentar
PrizoN Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Nå snakker du om fastmontert harddisk, sant? Og ikke ekstern? Da kan jeg anbefale to! Men det er jo samme som du selv øsnsker, nemlig Seagate og Western Digital: Western Digital Seagate Har også enda en som er ganske så stillegående, men til gjengjeld ikke blandt de raskeste harddiskene på markedet =/ Samsung 9059690[/snapback] Ja, fastmontert! Jeg kjøper WD HD'en! Vet du om no bra HD kjølerer(Sånne Ribber På Siden)? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Nei, der har ikke jeg nok peil til å kunne svare deg. Får håpe noen andre stikker innom tråden din! HD kjølere? Vifte da, eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg har WD 500GB SE16 og er veldig fornøyd med den. Anbefales! Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg er litt skeptisk til Seagate etter å ha opplevd litt tull med en 6 mnd. gammel disk. Min 500 gb WD fungerer derimot bra. Lenke til kommentar
PrizoN Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 OK, takk.... Skal kjøpe WD jeg Lenke til kommentar
JFM Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg har 2 stk WD 500GB SE16 og er veldig fornøyd med dem. Anbefales! har kjøpt begge på www.psdata.no Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Nå snakker du om fastmontert harddisk, sant? Og ikke ekstern? Da kan jeg anbefale to! Men det er jo samme som du selv øsnsker, nemlig Seagate og Western Digital: Western Digital Seagate Har også enda en som er ganske så stillegående, men til gjengjeld ikke blandt de raskeste harddiskene på markedet =/ Samsung 9059690[/snapback] Ehm, ifølge denne linken, så gruser Samsung harddisk Western Digital sin på de fleste områder Endret 14. juli 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå