Gå til innhold

Spillanmeldelser av Playstation 3 spill?

Coffey

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er ekstremt få anmeldelser av Playstation 3 spill ute på nettet. Da tenker jeg mest på spill som først har kommet på Xbox, og så PS3. F.eks FEAR, RainbowSix, The Darkness osv, jeg syns alle blir anmeldt for X360'en. Vil jo helst ha en PS3 anmeldelse, for å vite hvordan spillet er på den maskina :)

Noen som veit om noen bra sider?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

beste anmelderen norge eier og har er VGnett sin Rune Fjeld Olsen. Han hvertfall peil på hva han prater om, istede for de 100 andre som er partiske i vær sin kategori :p

"Btw, hvorfor funker ikke filmene på Spillmagasinet hos meg?"

- vel har du Media player 11? disse videoen blir linka fra Gametrailers.com ser jeg. De funker fett for meg og jeg bruker kunn Media player 11 og VLC :thumbup:

Endret av Imsdalo
Lenke til kommentar
beste anmelderen norge eier og har er VGnett sin Rune Fjeld Olsen. Han hvertfall peil på hva han prater om, istede for de 100 andre som er partiske i vær sin kategori :p

"Btw, hvorfor funker ikke filmene på Spillmagasinet hos meg?"

- vel har du  Media player 4?  disse videoen blir linka fra Gametrailers.com ser jeg. De funker fett for meg og jeg bruker kunn Media player 4 og VLC :thumbup:

9059669[/snapback]

Jeg har VLC, Windows Media Player 11, Itunes og Winamp. ;)

Lenke til kommentar

"

Rune er flink han.. Også er han wiifan :cool:

9060429[/snapback]

Han er grei han, men videoanmeldelsene hans er dumme. Han sier kanskje et par setninger, og så venter han i 2 minutter. Så sier han noe til. Tipper han har maks en halv "word-side" lengde på anmeldelsene sine.

Lenke til kommentar

Du finner ett lass andre anmeldere som har langt dårligere anmelderser.

Rune har nok noen video'r som han blir litt stagnerende .. Men jeg syns alt i alt han kommer med argumenter for og imot produsenter og utviklere, når det gjeller spillet som blir anmeld.

men kan ikke akkuratt si det finnes så mange andre bedre i norge :p

Heia Rune på E3! :w00t:

Endret av Imsdalo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...