Coffey Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg syns det er ekstremt få anmeldelser av Playstation 3 spill ute på nettet. Da tenker jeg mest på spill som først har kommet på Xbox, og så PS3. F.eks FEAR, RainbowSix, The Darkness osv, jeg syns alle blir anmeldt for X360'en. Vil jo helst ha en PS3 anmeldelse, for å vite hvordan spillet er på den maskina Noen som veit om noen bra sider? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Gamespot Endret 12. juli 2007 av Bromlexl Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 En grunn til at det er så få norske anmeldelser er fordi Sony er kjip, og ikke gir spill til anmeldere. Nintendo derimot øser ut, og følgelig får man flere anmeldelser. Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 jeg bruker Gametrailers mye bra der.. syns gamespot er veldig partiske i favør av xbox360, når de sammen ligner.. virker som de er kjøpt av Microsoft ellers har 1up noe også Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Noe norsk? Utenom Spillmagasinet og Gamer.no? Btw, hvorfor funker ikke filmene på Spillmagasinet hos meg? Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) beste anmelderen norge eier og har er VGnett sin Rune Fjeld Olsen. Han hvertfall peil på hva han prater om, istede for de 100 andre som er partiske i vær sin kategori "Btw, hvorfor funker ikke filmene på Spillmagasinet hos meg?" - vel har du Media player 11? disse videoen blir linka fra Gametrailers.com ser jeg. De funker fett for meg og jeg bruker kunn Media player 11 og VLC Endret 12. juli 2007 av Imsdalo Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 beste anmelderen norge eier og har er VGnett sin Rune Fjeld Olsen. Han hvertfall peil på hva han prater om, istede for de 100 andre som er partiske i vær sin kategori "Btw, hvorfor funker ikke filmene på Spillmagasinet hos meg?" - vel har du Media player 4? disse videoen blir linka fra Gametrailers.com ser jeg. De funker fett for meg og jeg bruker kunn Media player 4 og VLC 9059669[/snapback] Jeg har VLC, Windows Media Player 11, Itunes og Winamp. Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Liker best IGN i utlandet. I Norge leser jeg for det meste kun VG sine. Spillmagasinet og Gamereactor holder jeg meg iallefall langt unna. Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 "Jeg har VLC, Windows Media Player 11, Itunes og Winamp" skulle stå Windows media player 11 .. 4 wtf det er lenge siden men på gametrailers kan du se videoene i flash, mediaplayer, HD, quicktime velg selv Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 beste anmelderen norge eier og har er VGnett sin Rune Fjeld Olsen. Han hvertfall peil på hva han prater om, istede for de 100 andre som er partiske i vær sin kategori " Rune er flink han.. Også er han wiifan Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 beste anmelderen norge eier og har er VGnett sin Rune Fjeld Olsen. Han hvertfall peil på hva han prater om, istede for de 100 andre som er partiske i vær sin kategori " Rune er flink han.. Også er han wiifan 9060429[/snapback] Han er grei han, men videoanmeldelsene hans er dumme. Han sier kanskje et par setninger, og så venter han i 2 minutter. Så sier han noe til. Tipper han har maks en halv "word-side" lengde på anmeldelsene sine. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Er ikke akkurat anmeldelser, men du finner tonn med trailere på Cdon.com. Bare klikk deg på et spill --> Se trailer --> finner du det du leter etter. Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Du finner ett lass andre anmeldere som har langt dårligere anmelderser. Rune har nok noen video'r som han blir litt stagnerende .. Men jeg syns alt i alt han kommer med argumenter for og imot produsenter og utviklere, når det gjeller spillet som blir anmeld. men kan ikke akkuratt si det finnes så mange andre bedre i norge Heia Rune på E3! Endret 12. juli 2007 av Imsdalo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå