Gå til innhold

Dine beste dyreportrettbilder!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De lundene var ufattelig kule! Hvor er bildet tatt? Nydelige fugler, har alltid hatt lyst til å se en på "nært" hold. Da en som ikke er utstoppet, for det har jeg sett. xD

9071733[/snapback]

 

Kunne vært runde, hadde det ikke vært for at det er så mange øyer rundt. Ser for meg at runde er ganske alene, mne har ikke vært der, kunn sett bilder.

Lenke til kommentar
De lundene var ufattelig kule! Hvor er bildet tatt? Nydelige fugler, har alltid hatt lyst til å se en på "nært" hold. Da en som ikke er utstoppet, for det har jeg sett. xD

9071733[/snapback]

 

Kunne vært runde, hadde det ikke vært for at det er så mange øyer rundt. Ser for meg at runde er ganske alene, mne har ikke vært der, kunn sett bilder.

9072491[/snapback]

 

Godt gættet Mr. Olsen! Jeg var til et møde i Ålesund i juni, og vi fandt lige tid til at besøge Runde. Det er et fantastisk sted, både udsigten, og alkene, havørnene, storkjoverne, sulerne, og alt det andet guf for en fuglekigger.

 

Lunderne er ubegribeligt tillidsfulde - man kan gå helt hen til dem, og de lægger bare hovederne på skrå, og ser eftertænksomme ud.

 

Der er en lille række øer derud, som man passerer via en række broer, så Runde ligger yderst, men ikke alene.

Lenke til kommentar
Tok bilde av en katt i Rhodos i sommer - skabbete type.

9077857[/snapback]

Huff, de er ganske fæle, ja. Tipper du har tatt bildet ved den gamle kirkegården i Rhodos by, der det finnes en svær stamme med raggete, skabbete og fæle kattedyr. Har noen slides med bilder av disse kattene selv.

Lenke til kommentar

Birkulf: Nærbilder av insekt passer SVÆRT dårlig i denne tråden, for insekt er ikke dyr,det er kryp/insekt.

9077932[/snapback]

 

fugler er jo heller ikkje dyr. Men hva med å skifte emnefelt til ''mobile flercellede organismar i biosfæren bortsett fra mennesker'' :p

 

Nei synest det er greitt med insektbilder i denne tråden eg.

 

Flott hund forresten!

Lenke til kommentar

Ja, men fortsatt, å fange en følelse eller en stemning eller rett og slett fange personlighet i et insektsbilde/sjødyrbilde syntes jeg blir.. Fåfengt.

Portrett er et bilde eller en skildring av et bestemt menneskes individuelle særtrekk, i bildekunsten oftest ansiktet, i litteraturen personens indre og ytre egenskaper. Selv om mange portretter prøver å gjengi modellen så riktig og likt som mulig, er alle portretter mer eller mindre bevisste tolkninger av personligheten eller rollen.
Lenke til kommentar
De lundene var ufattelig kule! Hvor er bildet tatt? Nydelige fugler, har alltid hatt lyst til å se en på "nært" hold. Da en som ikke er utstoppet, for det har jeg sett. xD

9071733[/snapback]

 

Kunne vært runde, hadde det ikke vært for at det er så mange øyer rundt. Ser for meg at runde er ganske alene, mne har ikke vært der, kunn sett bilder.

9072491[/snapback]

 

Jeg har vært på Runde mange ganger, bor nesten der, og det er ganske mange øyer i området rundt, så det er ikke umulig at det er Runde, selv om jeg ikke kjenner meg helt igjen ;)

 

Edit: Etter bittelitt research (min lillesøster :p) så har jeg komt frem til at der er Runde :)

 

 

 

Edit: Kart

 

 

Endret av Kontorstol
Lenke til kommentar
De lundene var ufattelig kule! Hvor er bildet tatt? Nydelige fugler, har alltid hatt lyst til å se en på "nært" hold. Da en som ikke er utstoppet, for det har jeg sett. xD

9071733[/snapback]

 

Kunne vært runde, hadde det ikke vært for at det er så mange øyer rundt. Ser for meg at runde er ganske alene, mne har ikke vært der, kunn sett bilder.

9072491[/snapback]

 

Jeg har vært på Runde mange ganger, bor nesten der, og det er ganske mange øyer i området rundt, så det er ikke umulig at det er Runde, selv om jeg ikke kjenner meg helt igejn ;)

9079219[/snapback]

 

Hehe, daså... De bildene jeg har sett gir ikke et slikt inntrykk iallefall...

Lenke til kommentar

Uhm, ikke for at køre dette her for langt ud, men når jeg nu ER biolog! Hvordan i alverden er fugle og insekter ikke dyr? Er de planter da? Hvis man mener pattedyr, så må man vel skrive pattedyr, men selv synes jeg nu portrætterne her bliver mere interessante jo mindre dyrene ligner os.

 

...og jeg synes ikke man behøver at have en rygrad, for at have personlighed... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...