flydman Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) vil forresten bare spør om en siste ting:Inne å CCleaner så går jeg på saker og analyserer registeret(?) Der kommer det opp mye som: savner delt DLL, ugyldig filutvidelse, ugyldig standardikon, ActiveX/COM-feil osv. hva betyr dette? 9059796[/snapback] dette er som oftest restfiler etter programmer som enten er avinnstalerte eller blitt oppdaterte , så disse er det trygt å fjerne , er du litt usikker her kjører du bare en backupfil "spørsmålet dukker opp i Ccleaner" av det du er i ferd med å fjerne . Endret 12. juli 2007 av flydman Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 vil forresten bare spør om en siste ting:Inne å CCleaner så går jeg på saker og analyserer registeret(?) Der kommer det opp mye som: savner delt DLL, ugyldig filutvidelse, ugyldig standardikon, ActiveX/COM-feil osv. hva betyr dette? 9059796[/snapback] dette er som oftest restfiler etter programmer som enten er avinnstalerte eller blitt oppdaterte , så disse er det trygt å fjerne , er du litt usikker her kjører du bare en backupfil "spørsmålet dukker opp i Ccleaner" av det du er i ferd med å fjerne . 9059822[/snapback] ok. da stikker jeg, så forteller jeg senere om hvordan det gikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå