Svein_Jarle Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Heihei! Fra i dag til søndag er jeg alene hjemme her i huset, og det betyr film etter film hele helga, og i den anledning trenger jeg forslag til filmer jeg kan se... Har ganske mye film, og det meste av mainstream de siste årene... Filmer jeg har planer om å se er: - Grave of the fireflies (engelsk tale) - Zodiac - The Number 23 - Shooter Kanskje-lista mi er: - Ringenes Herre (har ikke sett dem i sin helhet, og ikke mer enn en gang) - Black Snake Moan - Harry Potter 2, 3 & 4 Også skal jeg og søstera mi kanskje på kino i morra og se Harry Potter-filmen... Så jeg trenger bare rett og slett noen filmtips til helga... er ganske glad i komedier, og ikke fullt så glad i skrekkfilmer, men tar imot alle tips! Lenke til kommentar
toazty Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 The Triangle , 4,5 timer, ganske grei triologi , anbefaler deg å se smokin aces , blood diamond, hostel 1 og 2 er jo et greit alternativ.. men du likte visst ikke skrekk filmer smokey and the bandit filmene.. eller cannonball filmene.. , dette er skikkelig god gammeldags humor med mye bil Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Smokin' Aces prøvde jeg å se en dag, men gikk lei etter en halvtime, og siden da har jeg ikke gjort et nytt forsøk Blood Diamond var slett ikke et dårlig forslag. To nye filmer er lagt til på min vurderingsliste: - Blood Diamond - The Last King of Scotland Hostel 1 & 2 har jeg liggende, men veit ikke helt... Syntes Saw-filmene var ganske stilige, så kanskje Saw III er tingen.. Har bare sett Saw og Saw II... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Maraton: Peter Jackson: Bad Taste -> Braindead -> Meet the Feebles Krigsfilm: The Bridge over river Kwai -> Platoon -> Saving Private Ryan -> Black Hawk Down Cube -> Cube II: Hypercube -> Cube Zero Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Kjør maraton på Ringenes Herre filmene (exended?), rundt 12 timer Ringenes Herre på en dag Kansje jeg skulle gjøre dette selv en dag jeg får tid Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Kan ta det ene maratonet jeg og kammeraten min hadde der vi så: Forrest Gump Gladiatoren Fearless Braveheart og til slutt Terminator 2 Dc Var en god samling med film (og alle var mine ) Lenke til kommentar
CrowaX Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Star Wars så klart! Da har du jo 13 timer og 24 minutter med god underholdning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå