hYLeAPe Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Sånn der Teflon tape? Skal det tapes tundt metallet i nippelen?? Og er dette noe vits?? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 imellom gjengene på nippel og blokk/radiator ... er for dem som er veldig skeptisk til vannlekasje, men regner emd at den o-ringen som er rundt nippelen holder i massevis Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 lurer litt på hvordan jeg skal plassere radiatoren...tenkte noe sånt? tenkte å ha viftene under radiator som kunne suge luft fra utafor og blåse gjennom radiatoren?? plassering.bmp Vil dette kjøle godt? eventuelt andre løsninger Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 da burdte du lage en form for støvfilter Men hadde jeg vært deg hadde jeg fått det til å blåse ut evnt blåse inn å ha vitene på toppen så det suger igjennom radissen og ikke dytter luft igjennom den Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 ok...tusen takk for all hjelp...er nesten som "support-chat" detta da Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Alltid greit og hyggelig å kunne hjelpe Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hadde egentlig tenkt og kjøpe: Swiftech H2OAPEX ULTRA - ½" settet fra colerkit, men har heller lyst til og sette sammen et sett selv. Så her er det jeg har funnet og er ganske likt det andre settet dere satt opp. Pumpe: Laing D5-Vario 1/2 gevind eller muligens Laing DDC-1T Slange: 2 meter ClearFLEX 60 Premium 10mm ID Vanntank: AC aquabox 3,5 Silver Alu Tank nipler: 2 stk 1/8 BSPT 10mm Messingstuds Radiator: ThermoChill PA120.3 Radiator nipler: 2 stk 3/8 BSPT 10mm Messingstuds Vannblokk(cpu): D-TEK FuZion CPU Vannblokk nipler: 2 stk http://vcore.dk/shop/1-4-bspp-987p.html 1/4 BSPP 3/8 High-Flow studs Dangerden Andre ting: Påfyldningsflaske 500ml Passer den pumpa til vannkjølinga, og er dette et greit oppsett. Trenger også hjelp med og finne ut om niplene jeg har valgt passer og hjelp til og finne de som mangler. Håper det var greit at jeg lånte posten din siden det var mye av det samme i den. Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) virka jo grei den pumpa der...men vis den jeg har satt opp er kraftig nok så klarer jeg meg med den min totale pris ble 2313NOK - tenker jeg skal få dette inn i thermaltake armor med 25mm vifta på siden - dette EDIT: ingen problem med at du låner posten min Endret 14. juli 2007 av hYLeAPe Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 virka jo grei den pumpa der...men vis den jeg har satt opp er kraftig nok så klarer jeg meg med den min totale pris ble 2313NOK - tenker jeg skal få dette inn i thermaltake armor med 25mm vifta på siden - dette EDIT: ingen problem med at du låner posten min 9071561[/snapback] Lurer på om jeg kjøper samme sett som deg bare med den thermichillen med 3x120 mm siden den kjøler bedre. Pumpen burde vel sikkert gå til den radiatoren også. Du har ihvertfall god plass i thermaltake kabinettet , eneste negative er at det er ekstremt tungt hvis du drasser på det til lan. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Husk det er ennå billigere på her Endret 15. juli 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Psst... Skrivefeil i linken, Spøkelset. Den her er mer riktig Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 rettet nå Glemte vist en t i computer Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Hva syns folka om denna cpu-blokka a?? De sier det er "swiftecs new flagship" Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 den yter det same som apogee gt +/- 2grader så den er for dyr med mindre du like designe på den Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 den yter det same som apogee gt +/- 2grader så den er for dyr med mindre du like designe på den 9079670[/snapback] men tenkte i forhold til D-tek Fusion Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Apogee GT, Apogee GTX og FuZion yter ca. likt +/- 2-3grader Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Bare lurte på en ting trenger jeg "spændebånd" til vannkjølinga? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 du tregner det ike om du bruker strips men ellers er det kjekt Lenke til kommentar
Tigergutt Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Vanntank:AC aquabox 3,5 Silver Alu Spør kansje dumt... Men erfaringen min er heller ikke stor på vannkjøling. Hva er den tanken god for, når en ikke kan etterfylle i den. Hadde ikke denne tanken vært bedre... XSPC - Passiv Alu Reservoir Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Vanntank:AC aquabox 3,5 Silver Alu Spør kansje dumt... Men erfaringen min er heller ikke stor på vannkjøling. Hva er den tanken god for, når en ikke kan etterfylle i den. Hadde ikke denne tanken vært bedre... XSPC - Passiv Alu Reservoir 9138139[/snapback] Er vel bare at den tar lite plass ... Har ikke noe spessielt greie på vannkjøling jeg heller. Er eneste måten og fylle den på ved og ta av plexiglasset? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå