Neon Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Jeg har en maskin med 512mb sdram.. Kjører WinXP Pro. Norsk.. Men en lite problem jeg har, er at det ser ut som maskina bare bruker 1/2 av ram'et som er installert.. Noen som vet hvordan man fixer det? Lenke til kommentar
Dubsko Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Prøv og bytt rundt på ram'ene. Sett en av dem til en annen ram-plass, kan være at den ene er defekt, eller mest sannsynelig som jeg tror, så er det nok en av ram brikkene dine som er defekt good luck :smile: Lenke til kommentar
Neon Skrevet 30. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2001 Vel, det er litt rart at jeg kunne bruke alt ram'et før jeg installerte WinXP, da... På Win98 som jeg brukte før, fikk jeg brukt alt... Lenke til kommentar
Wernicke Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Hei Er du sikker på at det ikke var din tidligere Windows som sugde? Nyeste windows'en klarer bedre å styre rammen. Lenke til kommentar
GTS Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Under oppstart , eller i BIOS pleier det å stå hvor mye RAm som er installert. HVis dette tall er 512, er det ikke hardware feil. HVorfor tror du bare halvparten av RAM'en blir brukt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå