Kenny Bones Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hei! Jeg lurer på en ting i Outlook. Når jeg bruker gruppetidsplanlegger og skal legge til en haug med brukere, hva kan årsaken være når enkelte brukere bare kommer inn i grått? Altså, jeg får ikke vist informasjon om dem? Høres det ut som problem med rettigheter eller er det noen annen funksjon som enkelt kan gjøres selv? Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Er det kalenderen du ikke får opp? I såfall må de dele den for at du skulle kunne se den og avtaler de har. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Joa, alt det der er gjort. Greia er at dette er et stort nettverk med masse brukere og grupper. Jeg jobber i kundeservice og prøver å fikse et problem en kunde har. I AD er det opprettet ressurser og møterom i hytt og pine. Og det er her jeg mistenker at det ligger et eller annet feil med rettigheter ettersom man får opp kalenderen og alt det der, går inn på planleggeren der man kan legge til brukere. Og greia er at enkelte brukere dukker opp fint, mens andre bare blir grået ut og ingen informasjon er mulig å hente ut om de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå