Rune-B Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Drev å sjekket noen sikringer for noen dager siden, tok feil sikring og tok den som var til Air-Bag. Satte den så inn igjen og siden da har lampa lyst. Har prøvd å koble fra strømmen på batteriet og inn og ut med sikringen noen ganger. Noen som har tips om hvor feilen kan lige? Systemet bør jo tåle at man trekker ut sikringen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Kanskje noe må resettes etter at strømmen har vært koblet fra? Sjekk med merkeverksted. Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Airbag-systemet i min bil har fortsatt strøm en stund etter at batteriet er koblet fra, så du kan prøve å koble fra batteriet i en halvtimes tid og se om koden forsvinner. Uheldigvis lagrer noen systemer feilkoder i et statisk minne, og da må koden slettes med kabel. Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hva slags bil gjelder dette? I min bil må tenningen stå på når man kobler til batteriet igjen, ellers lyser Airbag lampen. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hva slags bil? Grisetriks. Ta av begge polskoene og hold dem sammen i et par minutter. da skal alt nullstilles, men er litt skeptisk for og gjøre det på nyere biler. Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Hva slags bil gjelder dette? I min bil må tenningen stå på når man kobler til batteriet igjen, ellers lyser Airbag lampen. 9060290[/snapback] Det er en Galloper(reproduksjonen av 1. gen Pajero)Så det er ikke så mye elektronikk her. Lenke til kommentar
Baptoolah Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Har gjort det samme selv. Dro innom et verksted, de koplet seg til og resatte airbagen. kostet meg 100,- og tok 5 min. Kevin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå