Gå til innhold

PC'n slår seg av når loading screen kommer

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg skulle starte css igår, da kom det jeg ikke brukte nyeste driver til skjermkortet mitt.

Jeg fulgte linken og fant software'n til mitt kort. Jeg lastet ned dette og startet og instalere. Når den nesten var ferdig kom det en advarsel fra microsoft om at det ikke var testet får windows ++ så jeg trykte avbryt.

Når jeg slår på pc'n kommer det en meny hvor det står det er gjort program endringer og det har oppstått feil. Jeg kan velge oppstart modus som feks sikkerhetsmodus og alt det der, uansett hvilken jeg velger, blir skjermen blå etter loading screen, og slår seg av.

Jeg har en CD med backup, hvordan får jeg innstalert denne rett fra CD'n uten å være pålogget?

Eller fikset problemet?

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken driver var det? Hvor lastet du den ned fra?

Du skulle trykket Continue hvis det var en ordentlig driver.

Pa http://guru3d.com finner du alle mulige drivere til skjermkort, de som er modifisert (til det bedre) og alle som ikke er WHQL ma du trykke Continue pa.

edit: F8 -> Safemode with network

Endret av Ståle
Lenke til kommentar

CHKDSK

--------

Sett inn CD'n med operativsystemet Windows.

Boot til Windows CD'n.

"Trykk en valgfri tast for å starte innstallasjonsprogrammet" Trykk f.eks. <Enter>, du må trykke en tast innen få sekunder etter at teksten kommer opp.

Innstallasjonsprogrammet starter fra CD'n. Det første spørsmålet som dukker opp er om du vil åpne reparasjonsterminalen. Trykk E eller R ettersom hva det står i din Windows versjon.

Velg operativsystem, logg inn med Administrator (passord er normalt blankt, så bare trykk <Enter>).

Skriv CHKDSK /R og trykk <Enter>

Når dette er ferdig, ta ut CD plata og skriv EXIT og trykk <Enter>.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...