Gå til innhold

Blåskjerm (windows) ved instalering av webcam

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har da fådd ett lite problem jeg aldri har hatt før!

Jeg får Bluescreen med en gang jeg instalerer Webkamraet mitt, oprativsystemet er Windows XP med SP 2 (x86) Jeg har hatt instalert dette webkamraet før både på denne pcen, laptopen og gammel dataen min. Men nå når jeg skulle instalere det igjen siden jeg nettop har formatert PC'en så klikket den bare musikken hang seg i noen sekunder kansje 2 sekunder, så får jeg bluescreen (Dumping physical memory etc) Jeg har prøvd å instalere 2 forskjellige webkamraer men får samme bluescreen'en.

Noen som kan hjelpe meg her?

Endret av SirSalemonsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør kanskje endre tittelen på tråden din! Lett å misforstå hva du spør om ettersom bluescreen er noe helt annet. (Et skjerm man har bak skuespillere for å endre bakgrunnen!

Har du prøvd en virus-scan? Kanskje på tide å formatere eller lignende?!

Men sikkert lurt å prøve alternative løsninger først. Hvor mye minne har du egentlig? Og hvilket webkamera er det?

Lenke til kommentar
Du bør kanskje endre tittelen på tråden din! Lett å misforstå hva du spør om ettersom bluescreen er noe helt annet. (Et skjerm man har bak skuespillere for å endre bakgrunnen!

Har du prøvd en virus-scan? Kanskje på tide å formatere eller lignende?!

Men sikkert lurt å prøve alternative løsninger først. Hvor mye minne har du egentlig? Og hvilket webkamera er det?

9059338[/snapback]

Webcam 1 Webcam 2

Har nettop formatert (Tirsdagen) Har prøvd virusscan (har Nod32), Minne = 2048Mb OCZ RAM som går på 900 MHz 4.4.4.10 2T

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...