hello_ Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hei, Jeg pleier å se mange football kamper på Sopcast, Tvuplayer og Tvants, og det virket ganske ålreit før. Men nå får jeg ikke se noen kamper. Når jeg prøver å koble meg til Sopcast, får jeg melding '' cannot access sopcast service '' og på Tvuplayer får jeg melding '' Tvuplayer can not be initialized''. Jeg gikk inn på 10.0.0.138 og sjekker connectivity, og der har jeg rød kryss på ''Internet''. Hva har hendt plutselig? Vær så snill hjelp!!!! Lenke til kommentar
hello_ Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Hvordan gjør man det? Endret 12. juli 2007 av hello_ Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 <Jake Long The American Dragon-spoof> Power off! Power on! Lenke til kommentar
hello_ Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Mener du å restarte router fra 10.0.0.138 eller restarte modem? hvis du mener det siste, hjelper det ikke heller. Lenke til kommentar
hello_ Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Er Sopcast ulovlig i Norge? Kan det hende at Telenor har noe å gjøre med den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå