hitokiri Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Lista ligger høyt når designgudene i Prada lager en mobiltelefon. Første forsøk er faktisk ikke så verst. Les mer Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Så den når jeg var i London i Juni. Grei mobil, ser fin ut, kostet ca. 4000kr der, men ikke noe jeg vil kjøpe. Er ikke verdt pengene i mine øyne, da det finnes og kommer gode alternativer til denne. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Etter å ha sett menyene på iphone så virket dette som en commodore 64 i forhold til en pc idag Men mobilen er jo kjempe fin Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Haha! Det så ikke ut som duen ville flytte seg når den ble filmet. Det må jo bli ganske store filer når dere filmer med et digital kamera, og så opplaste det. Men nok om det. Telefonen ser jo ganske bra ut, men den mangler desverre ting som kan være kjekt å ha på en mboile i den prisklassen. Men jeg tror at designet likevel kommer til å lokke til seg kunder. Lenke til kommentar
eiwoh Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Mye tullete begrensninger her ja, men det gjelder Apple sin sak også. På en annen side så er det slik at jo flere begrensninger det er, jo lettere er det å kode og da blir det også færre feil. Synes designet var kult jeg, men er alltid trist og se hvor ødelagte mange telefoner blir av dårlig programvare. Endret 12. juli 2007 av eiwoh Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Tips til den som tok opp videoen: - GSM/UMTS-"støy" på opptaket holdt på å skremme vettet av meg når jeg satt med headset her - Ikke ta opp deg selv snakke mens du viser frem -- høres helt latterlig ut når du prøver å fortelle mens du skriver - Hold ting I RO! Med andre ord; sett opp kameraet på et stativ, hold opp telefonen rolig (med begge hender), ta opp videoen og ta så opp voice-over etterpå. Noen få enkle skritt for å øke inntrykket mange hakk. Lenke til kommentar
hjaadd Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Åssen har han fått tak i nummeret mitt?!! Taster det inn på telefonen og greier, makan ass Nais telefon, har en LG selv med akkurat samme begrensningene når det kommer til musikkavspilling og spill, og det er forbasket irriterende innimellom. Tenker det blir sony ericsson neste, nokia har for kjedelig brukergrensesnitt og LG har trege telefoner.. :/ Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Altså... Fint med videoer, men hold telefonen stille! Kameraet får jo ikke fokusert ordentlig, engang! Ellers, i filmen gikk det jo fram at man må trykke flere ganger for å treffe ordentlig (særlig ved scrolling). Slik var det også på GSMarenas video av menyen. Likevel skrives det ikke noe om det.. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Testet den litt for noen uker siden i en butikk. Kan vel ikke si at jeg ble så veldig imponert. Ikke noe for meg i hvert fall Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Må si god test! Jeg ble veldig positivt overrasket over videoene i denne testen. Jeg synest at videoene har vært til tider ganske dårlige, men her var det gode og fyldige forklaringer (snakkinga var noe av det som var mest genialt) og alt ble forklart i et fint tempo (såklart, alltid rom for forbedringer, men et godt steg i riktig retning vil jeg si). De andre testene har ørlite snutt der man knapt snur telefonen, that's it, mens dette var skikkelige saker! Keep it up Endret 12. juli 2007 av -Codeman Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 På en annen side så er det slik at jo flere begrensninger det er, jo lettere er det å kode og da blir det også færre feil. 9059405[/snapback] Slike idiotfeil som LG har kan ikke forstå skal kunne skape så mye ekstra trøbbel å fikse egentlig. Forskjellen op denne og Apple er at Apple konsekvent har utelatt funksjoner (UMTS, MMS, videoopptak etc.), og det skaper selvsagt mindre problemer, men slike "Mikke Mus-feil" som LG har er helt bak mål. Må skru av musikken for å sjekke e-post eller surfe på nettet og slikt. Det kan da ikke være så vanskelig å gjøre det skikkelig, vel? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Har knotta litt på denne og synes den var alt for plastikk til prisen... Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Har knotta litt på denne og synes den var alt for plastikk til prisen... 9063813[/snapback] Helt enig. Prada har nok valgt feil samarbeidspartner Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Problem løst Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Til amobil:Konklusjonen viser karakter 4. http://www.amobil.no/tester/mobiltelefoner...1158/konklusjon Listen av mobiltester viser karakter 2. http://www.amobil.no/mobiltester.html Endret 13. juli 2007 av Shhhh Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Nå koster den halvparten av det som står i testen.. Får den 5er da..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg