NiCeBoY20 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Hei noen som vet hvem som har denne sangen? Ofte spilt på Radio Oslo, men har ikke fått med meg hvilken gruppe / artist eller dame som synger den? En tekstlinje er noe á la dette: "(Lazy) Lucy and her friends....." Og ja, ingen svarer, så jeg finner den fremdeles ikke.. Derfor nytt forsøk Endret 12. juli 2007 av NiCeBoY20 Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hei noen som vet hvem som har denne sangen? Ofte spilt på Radio Oslo, men har ikke fått med meg hvilken gruppe / artist eller dame som synger den? En tekstlinje er noe á la dette: "(Lazy) Lucy and her friends....." Og ja, ingen svarer, så jeg finner den fremdeles ikke.. Derfor nytt forsøk 9057924[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=298209 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Du får nok desverre ikkje opprette ny tråd sjølv om du ikkje får svar i den andre, så eg må stenge denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg