vargaz Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hvor finner jeg informasjon om hvor jeg skal sende epost for å få en hotfix fra ms norge? Har snakket med MS, men ble bare henvist til MS norge.. rart ettersom at jeg har engelsk versjon av windows 2003 server. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Vil du laste ned en installasjonspakke av en hotfix? Det finnes en side for nettverksadministratorer du kan gjore det pa. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Og den er lokalisert hvor? er for å få fikset http://support.microsoft.com/kb/828402 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 To resolve this problem immediately, contact Microsoft Product Support Services to obtain the hotfix. For a complete list of Microsoft Product Support Services phone numbers and information about support costs, visit the following Microsoft Web site:p/quote] Aja, jeg trodde forst du mente a laste ned en kjent hotfix som installasjonspakke, istedenfor a bruke Windows Update. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Naj, hadde det bare vært så enkelt så.. :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå