Gå til innhold

Dell Vostro tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror du ikke skal ha for høye forventninger om du skal ha det 8400 kortet. Legg til 600kr(eller mye det er) slik at du får 8600 kortet, go del mer ytelse i det.

Sempron.

er dessverre ikke mulig å få det skjermkortet på Vostro 1400 etter det jeg har sett.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+19283741

Har nettopp kjøpt meg en tatung 32" mcak. Og ettersom jeg forstår har ikke vostro dvi utgang. Hvilken utgang vil jeg få best resultat med? Alternativene slik som han i butikken sa er det S-video og VGA når han fikk se spesifikasjonene til PC-en. Hva er best? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
helt klart bedre kvalitet vis du bruker VGA :)

Er det da best med en VGA til VGA, eller VGA til HDMI? Trenger jeg noen andre kabler i tillegg for å få lyden?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Min maskin er ødelagt :whistle:

Har hatt problemer med at skjermdriveren krasjer når jeg spiller. Har prøvd alt fra alternative drivere til formatering, men Dell kom til slutt frem til at både HK og skjermkort måtte byttes. Neste dag kom det en kar her og gjorde jobben, men nå funker ikke maskinen i det hele tatt. Artifacts på splash screenen, spontane krasj og generell ustabilitet. Som regel starter ikke maskinen i det hele tatt. Når jeg skriver på tastaturet eller tapper lett på dekselet, kommer det en slags dirrelyd. Høres ut som noe sitter løst inni der.

Dell skal i alle fall ha for rask service. Får se på mandag hva de har tenkt å gjøre. Virker i alle fall som de har den riktige innstillingen.

Lenke til kommentar
Min maskin er ødelagt :whistle:

Har hatt problemer med at skjermdriveren krasjer når jeg spiller. Har prøvd alt fra alternative drivere til formatering, men Dell kom til slutt frem til at både HK og skjermkort måtte byttes. Neste dag kom det en kar her og gjorde jobben, men nå funker ikke maskinen i det hele tatt. Artifacts på splash screenen, spontane krasj og generell ustabilitet. Som regel starter ikke maskinen i det hele tatt. Når jeg skriver på tastaturet eller tapper lett på dekselet, kommer det en slags dirrelyd. Høres ut som noe sitter løst inni der.

Dell skal i alle fall ha for rask service. Får se på mandag hva de har tenkt å gjøre. Virker i alle fall som de har den riktige innstillingen.

Jeg har også problemer med at skjermkortdriveren slutter å virke. Dette skjer som oftest når jeg spiller COD4, men jeg har også oppdaget det i TF2.

Rundt juletider bytta del HK, skjermkort og harddisk, men dette hjalp ikke. Jeg hadde problemet før og etter at de byttet.

Lenke til kommentar
Har sett litt på XPS 1330M, men bygde meg nå en Vostro og kom til at den var nesten 6k billigere. Samme grafikkort, prossesor og minne. Skjermen på Vostro er litt større... Hva er det som egentlig er forskjell her? Annet enn design...

forskjellen er at vostro er en bedrifts pc og at prisene derfor er eks mva. dersom du ikke har en bedrift må du dermed legge på 25%. eventuelt kan du kjøpe m1330 som bedrifts pc og fjerne 25%.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...