Gå til innhold

Dell Vostro tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har Benchmark på Vostro 1500 med 8600m GT 256mb kortet?

Noen som kan si meg hvor lenge batteriet holder før det må lades? :)

ca 3400 i 3dmark06, og med liten klokk her og der fikk jeg 4300 med min 8600GT 256MB :)

Vis det blir aktuelt med Vostro 1500 på meg, kan du være så snill og lage en liten guide da? ;)

"Liten klokk her og der" høres veldig enkelt ut for noen, men for meg som aldri har gjort det før, er jo klokking helt gresk :p

Sempron.

Endret av Sempron
Lenke til kommentar
Din bestilling er ekspedert den 12/16/2007 Fase:5. Ekspedert

Bestillingen din er underveis med vår leveringspartner (speditør) / posttjeneste.

For mer informasjon – inkludert oppdateringer om beregnet leveringsdato – følg linken til speditørens nettside.

Hvor lang tid har det tatt fra dere fikk denne beskjeden til dere mottok laptopen?

Lenke til kommentar
Noen som har Benchmark på Vostro 1500 med 8600m GT 256mb kortet?

Noen som kan si meg hvor lenge batteriet holder før det må lades? :)

ca 3400 i 3dmark06, og med liten klokk her og der fikk jeg 4300 med min 8600GT 256MB :)

XPS 1530: 4300 på 3d marks 06 sier notebookreview...

må sjekke hva slags speccs den er levert med...skal jo være samme kortet i den...

http://www.notebookreview.com/default.asp?...D%2C+2GB+RAM%29

Lenke til kommentar

Bestillingen din er underveis med vår leveringspartner (speditør) / posttjeneste.

For mer informasjon – inkludert oppdateringer om beregnet leveringsdato – følg linken til speditørens nettside.

Hvor lang tid har det tatt fra dere fikk denne beskjeden til dere mottok laptopen?

Ingen av dere som har fått pcn som har bry til å sjekke statusen på deres ordre, hvor lang tid det tok fra det sto ekspedert til den kom på postkontoret?

Lenke til kommentar

Jeg fikk den beskjeden 10/12, har fortsatt ikke mottatt maskinen. I tillegg funker jo ikke den bedritene Schenkersiden heller, så jeg vet ikke hvor pakken er :(

Lenke til kommentar
Noen som er eller har vært plaget med "spraking" i de innebygde høyttalerne og headsett?

Når jeg spiller av musikk i MP, spraker det, i Winamp spraker det, og når jeg ser på VG WebTv, så spraker det her også. Uansett hvilket program, HDD eller DVD, samme sprakinga kommer.

Har ringt dell, og de skal komme på Mandag for å skifte HK og høyttalerne i min Vostro 1400, så får man se hva som skjer.

Men er det noen andre som har eller har hatt samme greiene??

Hei jeg har også hatt problemer med spraking.. rettere sagt, jeg har problemer med spraking.. hadde nettopp dell på føra for andre gang, skifta HK oh høytalere.. men spraker fremdeles.. trur selv at det er noe kødd med prossessor ellerno, for musa hakker felt av og til.. synest også skjermen er forferdelig dårlig noen som er enige i det? den er prikkette\kornette og du må se rett på den for at ikke kontrastene skal forsvinne helt! møkka lei hele pc`en og angrer på jeg ikke kjøpte en 1330 i stedet... Mitt råd er å holde deg unna VOSTRO.. billig merke.. touchpadden er seig og reagerer dårlig til tider.. men ser ikke ut til at dell gidder å gjøre noe med det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...