Gå til innhold

Dell Vostro tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,jeg har vostro 1400 med 9 Cell 85WHr LI-ION ,jeg er litt misfornøyd med batteri tiden det varer ca 3 TIMER med vanlig surfing, er det som det skal være .Har hatt maskinen en uke,har en 1år gammel inspiron 630 og det batteriet varer en del lengre. OG min skjerm er og kornete

Lenke til kommentar
[...]

hæ?? mellomlegg? de i usa som bytter må ikke betale noe.. jeg skal bytte den GRATIS

Hehe da skal det absolutt vurderes. Har også litt tid igjen av angrefristen, men hvis jeg ikke blir å bytte innen den tid, så får du nu uansett komme med tilbakemeldinger på den nye skjermen. Opplysning,responstid, etterslep osv.

Endret av kadetten
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
0 pipelyd der også :D

MEN jeg har kornete skjerm :S :( laget av AUO, så jeg skal ringe dell og få den bytta.. jeg skal bruke faktumet at jeg fortsatt har angrerett som pressmiddel.

 

er det noen flere her som har hatt det samme problemet og har dell sagt seg villige til å hjelpe?

 

edit: siden vi først klager på vostroer, så må jeg nevne at det av og til spraker i høyttalerne, av og til, men likevel irriterende. høres ut som om sangen hakker bare 1 halvt sekund midt i sangen noen ganger liksom, det er ganske irriterende.. kan jeg klage til dell pga det, eller må jeg leve med akkurat den feilen?

 

Hvilken oppløsning er det på skjermen du kjøpte?

 

Får ca 6 timer batterikapasitet med lett skrivearbeid med en 1400 med ett 9 cellers batteri. Det jeg synes er rart med PC-en er at batteriet lades så tregt...

 

PS: Noen som har prøvd å bytte Vista lisensen mot en XP lisens med Dell?

 

Tviler på at det går.. Jeg prøvde å bytte en vista 32 bit lisens mot en 64 bit lisens siden jeg har hatt problemer angående pipelyden og hjulpet dell med å skru på min egen pc over tlf, men det gikk ikke.

Lenke til kommentar

Det var synd, da blir det vel å "skaffe" en XP lisens da... har nemlig planer om å kjøpe en mixer som er kompatibel med XP

 

Hva srømstyring bruker dere på 9cells bateriet?Siden dere får ca 6 timer og jeg får bare ca 3 timer bare med at den står på.

 

Kjører Ubuntu 7.10 med litt fiksing fra en forumtråd jeg fant. Har ikke en gang prøvd Vista på PC-en ;)

Endret av Stealthy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Hvilken oppløsning er det på skjermen du kjøpte?

 

Jeg har WXGA+ (1440x900)..

 

Etter det jeg har lest på dette forumet så skal det være forskjellige produsenter av skjermene (?), og at wxga+ kan være av en annen kvalitet enn f.eks. høyere/lavere oppløsning. Så hvis noen har en høyere eller lavere oppløsning så gi gjerne tilbake mld om hvordan dere opplever skjermene deres.

Lenke til kommentar

Hei,jeg har vostro 1400 med 9 Cell 85WHr LI-ION ,jeg er litt misfornøyd med batteri tiden det varer ca 3 TIMER med vanlig surfing, er det som det skal være .Har hatt maskinen en uke,har en 1år gammel inspiron 630 og det batteriet varer en del lengre. OG min skjerm er og kornete .Er det bare jeg som har så dårligt bateri?.Har vært i kontakt med dell og der sa di at jeg skulle justere og prøve meg fram.hvor skal man justere?

Endret av hermos
Lenke til kommentar
Har ikke Cod4 enda, men får det i morra, så skal testa da:)

Har testa demoen da, og den funka fint.

Nå, hvordan kjørte CoD4? Vurderer et kjøp...

 

CoD4 kjører kjempefint på Vostro 1500 med 8600gt-kortet

 

Jeg har det samme kortet, men har litt problemer med i spillet i blandt "henger seg". Bildet fryser i 15 sek før det blir helt svart. Vis jeg venter i 30-60 sec kommer jeg innpå spillet igjen og kan fortsette der jeg slapp.

Jeg detter ikkeutav spillet, men det var fryser en stund. Dette har skjedd meg 3 ganger.

Men utenom det virker spillet ganske bra.;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...