Gå til innhold

Dell Vostro tråden.

Anbefalte innlegg

Windows Update meldet i dag om ny driver til 8600M GT. Har oppdatert, men ikke testet noen spill enda. Så kan ikke si noe om merkbare forandringer i ytelse og slikt.

Hvor laster jeg ned den nye driveren?

Windows Update lastet den ned til meg. Fikk spørsmål om det, siden det var en valgfri oppgradering.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Joda, enig i det, men det er jo litt kjipt at Xp kommer til vostro først nå.

og ikke bare det. Jeg fikk beskjed om at de skulle fase ut XP, og derfor må man kjøpe laptopen med Vista. GJ Dell! Bestem dere...

Jeg ringte Dell i dag og på mitt spørsmål:

"Er det slik at Vostro leveres nå med XP?" så fikk jeg dette svaret:

"Nei"

"Kunne du sjekke dette for meg om det kan virkelig stemme"

"Et sekund. Ok faktisk du kan få Vostro med XP, men kun på engelsk"

Høres ut som om dem er ikke klar over denne viktige nyheten selv!

Endret av AMDXP
Lenke til kommentar

Lasta ned de nye skjermkort driverne i dag, og håpte på at jeg kanskje kunne få 100fps på cs nå. Men fikk visst ikke det.

Jeg har prøvd en god del ting nå for å få 100fps, men enda ikke fått det til. Kan det være skjermkortet mitt det er noe gale med?

Lenke til kommentar

Stianlol, kan hende du har vertical sync på? Den syncer FPSn med Hertzen på skjermen, så hvis du f.eks har 60 Hz på skjermen som er vanlig for LCD, så vil du ikke få den over det. ...ellers høres det meget rart ut at ikke får 100fps, da jeg klarer det i source, dog med lav oppløsning.

Lenke til kommentar

høres ut som vsync da ;) Kan hende den bugger. For skjermen din er nok på 60Hz. DU har deaktivert den i fra nvidia kontrollpanel (hvis du har nvidia da) og ikke ingame? eller er du sikker på at du har gjort det riktig, og at den ikke har justert seg tilbake?

Endret av kadetten
Lenke til kommentar
Alle kan kjøpe ALLE maskiner fra Dell, er ikke noen begrensning, men det må gjøres med salg's agent (ikke over internett).

Får man 14 dagers returrett ved kjøp over telefon?

Hvis du tenker på angrerett, så gjelder den generelt fjernsalg, enten det skjer pr telefon eller over internett. Og kun til forbrukere. Dell har også en egen returrett-ordning, godt gjemt på hjemmesiden sin. Husker ikke akkurat hva den gikk ut på.

Lenke til kommentar

se nå er jeg forvirra :S:S

jeg kjører super pi 2m og bruker 2 min og 34 sek på det... er det ikke meninga det skal være 58 eller noe?

har noen en forklaring?

edit: jeg har 2,2 ghz c2d 2gb ram og nvidia-grafikk 8400m gs (vostro 1400)

Endret av lolsann
Lenke til kommentar

0 pipelyd der også :D

MEN jeg har kornete skjerm :S :( laget av AUO, så jeg skal ringe dell og få den bytta.. jeg skal bruke faktumet at jeg fortsatt har angrerett som pressmiddel.

er det noen flere her som har hatt det samme problemet og har dell sagt seg villige til å hjelpe?

edit: siden vi først klager på vostroer, så må jeg nevne at det av og til spraker i høyttalerne, av og til, men likevel irriterende. høres ut som om sangen hakker bare 1 halvt sekund midt i sangen noen ganger liksom, det er ganske irriterende.. kan jeg klage til dell pga det, eller må jeg leve med akkurat den feilen?

Endret av lolsann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...