StaBBer Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Windows Update meldet i dag om ny driver til 8600M GT. Har oppdatert, men ikke testet noen spill enda. Så kan ikke si noe om merkbare forandringer i ytelse og slikt. Hvor laster jeg ned den nye driveren? Windows Update lastet den ned til meg. Fikk spørsmål om det, siden det var en valgfri oppgradering. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Joda, enig i det, men det er jo litt kjipt at Xp kommer til vostro først nå. og ikke bare det. Jeg fikk beskjed om at de skulle fase ut XP, og derfor må man kjøpe laptopen med Vista. GJ Dell! Bestem dere... Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Joda, enig i det, men det er jo litt kjipt at Xp kommer til vostro først nå. og ikke bare det. Jeg fikk beskjed om at de skulle fase ut XP, og derfor må man kjøpe laptopen med Vista. GJ Dell! Bestem dere... Jeg ringte Dell i dag og på mitt spørsmål: "Er det slik at Vostro leveres nå med XP?" så fikk jeg dette svaret: "Nei" "Kunne du sjekke dette for meg om det kan virkelig stemme" "Et sekund. Ok faktisk du kan få Vostro med XP, men kun på engelsk" Høres ut som om dem er ikke klar over denne viktige nyheten selv! Endret 1. november 2007 av AMDXP Lenke til kommentar
Stianlol Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Lasta ned de nye skjermkort driverne i dag, og håpte på at jeg kanskje kunne få 100fps på cs nå. Men fikk visst ikke det. Jeg har prøvd en god del ting nå for å få 100fps, men enda ikke fått det til. Kan det være skjermkortet mitt det er noe gale med? Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Battlefield 2142 funker i alle fall helt fint her med høye instillinger. Skal teste Portal, HL2: Episode 1 og 2 når jeg får sjansen. Kommer ikke gjennom betalingsprosessen på Steam. Utrolig irriterende. Lenke til kommentar
kadetten Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Stianlol, kan hende du har vertical sync på? Den syncer FPSn med Hertzen på skjermen, så hvis du f.eks har 60 Hz på skjermen som er vanlig for LCD, så vil du ikke få den over det. ...ellers høres det meget rart ut at ikke får 100fps, da jeg klarer det i source, dog med lav oppløsning. Lenke til kommentar
Stianlol Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg har selfølgelig tatt av vsync;) Har prøvd litt forskjellig annet og, men ingenting funker. Er i cs 1.6 jeg ønsker 100fps, og det spillet krever jo ikke noe mye, så det skulle ikke vert noe problem egentlig.. Lenke til kommentar
kadetten Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) hvor mye fps får du da? holder den seg nogenlunde stabilt på en verdi eller? Kan ikke være så enkelt at du har fått en config i fra noen som har locka fpsn på under 100, med fps_max-settingen? Endret 1. november 2007 av kadetten Lenke til kommentar
Stianlol Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 jeg har skrevet fps_max 100 i console, så det er ikke cs-configen det er noe feil med trur jeg. Fpsen min liggen konstant på 60(eller rundt der) Lenke til kommentar
kadetten Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) høres ut som vsync da Kan hende den bugger. For skjermen din er nok på 60Hz. DU har deaktivert den i fra nvidia kontrollpanel (hvis du har nvidia da) og ikke ingame? eller er du sikker på at du har gjort det riktig, og at den ikke har justert seg tilbake? Endret 2. november 2007 av kadetten Lenke til kommentar
Stianlol Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg har deaktiver vsync fra nvidia sitt kontrollpanel ja. Er sikker på at den ikke har justert seg tilbake, for jeg har sjekket flere ganger om den er deaktivert, og det er den. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Om du har deaktivert funksjonen i kontrollpanelet, vil den ikke da likevel skru seg på dersom den står som enablet i selve spillet når spillet startes opp? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Alle kan kjøpe ALLE maskiner fra Dell, er ikke noen begrensning, men det må gjøres med salg's agent (ikke over internett). Får man 14 dagers returrett ved kjøp over telefon? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Alle kan kjøpe ALLE maskiner fra Dell, er ikke noen begrensning, men det må gjøres med salg's agent (ikke over internett). Får man 14 dagers returrett ved kjøp over telefon? Hvis du tenker på angrerett, så gjelder den generelt fjernsalg, enten det skjer pr telefon eller over internett. Og kun til forbrukere. Dell har også en egen returrett-ordning, godt gjemt på hjemmesiden sin. Husker ikke akkurat hva den gikk ut på. Lenke til kommentar
lolsann Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) se nå er jeg forvirra :S:S jeg kjører super pi 2m og bruker 2 min og 34 sek på det... er det ikke meninga det skal være 58 eller noe? har noen en forklaring? edit: jeg har 2,2 ghz c2d 2gb ram og nvidia-grafikk 8400m gs (vostro 1400) Endret 5. november 2007 av lolsann Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Er det noen som har fått en vostro bærbar i løpet av den siste uken som kan bekrefte om det er pipelyder i disse også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 jepp, 0 pipelyd Har du sjekka om det er null pipelyd med headsettet også? Lenke til kommentar
lolsann Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) 0 pipelyd der også MEN jeg har kornete skjerm :S laget av AUO, så jeg skal ringe dell og få den bytta.. jeg skal bruke faktumet at jeg fortsatt har angrerett som pressmiddel. er det noen flere her som har hatt det samme problemet og har dell sagt seg villige til å hjelpe? edit: siden vi først klager på vostroer, så må jeg nevne at det av og til spraker i høyttalerne, av og til, men likevel irriterende. høres ut som om sangen hakker bare 1 halvt sekund midt i sangen noen ganger liksom, det er ganske irriterende.. kan jeg klage til dell pga det, eller må jeg leve med akkurat den feilen? Endret 6. november 2007 av lolsann Lenke til kommentar
Döden Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Er det noen som faktisk kan ta et bilde av denne kornete skjermen? Er interessert i å se hva jeg slipper... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå