Stianlol Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Noen som vet om det er kommet noen nye skjermkortdrivere? Sjekka Her, men den som er der er fra 12 juli.. Endret 30. oktober 2007 av Stianlol Lenke til kommentar
kadetten Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Er det bare jeg som får hodepine av skjermen? [...]. Jeg får ikke av skjermen (tror jeg), men av pipelyden får jeg. Er så ille at jeg har gitt opp å bruke headsettet Har du prøvd å flashe biosen fra A02 til A03? Jeg har gjort det og merker ikke noen pipelyd, men så husker jeg ikke, eller la ikke merke til om jeg hadde den fra før, før jeg flashet den, men det er vel uansett verdt et forsøk og gjøres veldig enkelt med å laste ned selvflashende bios fra dell sin hjemmeside. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Har du prøvd å flashe biosen fra A02 til A03? Jeg har gjort det og merker ikke noen pipelyd, men så husker jeg ikke, eller la ikke merke til om jeg hadde den fra før, før jeg flashet den, men det er vel uansett verdt et forsøk og gjøres veldig enkelt med å laste ned selvflashende bios fra dell sin hjemmeside. Hvordan flasher man? Er det en risiko og ta? BTW: Sjekka på dell sida nå, og den eneste biosen som er der er A00.. Endret 30. oktober 2007 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Nei til Vostro? Folkens. Min bror vil kjøpe seg en Vostro 1500. Av det jeg har lest på de siste 2-3 sidene så virker det som Vostro er ikke et bra kjøp. (Han skal spille og surfe på nettet) Kan det stemme? Hva synes dere? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Dell Vostro er ikke et dårlig kjøp. Spill? Mja, får ikke helt god ytelse i f.eks. HL2, men det skyldes nok heller software enn hardware. World in Conflict kjører bra med en god del detaljer. Skjermen er dessuten knall, synes jeg. Lyssterk og klar, imho. Pipelyden er vekk - etter at Dell har "fikset" maskinen 3-4 ganger og jeg benyttet ditt tips, tusen takk. :- ) Lenke til kommentar
kadetten Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Kan se ut som om de ikke har lagt ut nye bios til vostro 1500, men derimot til 1400, som jeg har. Etter at jeg flasha ble viftestyringa inntakt. Forresten noen her som valgte 14.1" WXGA (1280 x 800)-skjermen istedet for 1440 x 900, og kan si noe om den, eller er det akkurat samme skjerm, bare forskjellig oppløsning? Lenke til kommentar
kadetten Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Counter-Strike:Source-videostresstest med noen forskjellige oppløsninger m/lave videosettings og uten AA 1440x900 med tweaka config kan virke som skjermen har noe svak responstid på høy oppløsning, men straks jeg setter den ned blir det merkbart bedre, så må være skjermkortet som har en del av skylden. har ikke prøvd med nye drivere. Endret 31. oktober 2007 av kadetten Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Hei, Har selv tenkt på en Vostro. Men hvordan kan jeg velge XP istedet for Vista? Må jeg ringe inn for å si at jeg ikke vil ha Vista? Og er dette mulig i det hele tatt? Takk på forhånd. Endret 31. oktober 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Kan se ut som om de ikke har lagt ut nye bios til vostro 1500, men derimot til 1400, som jeg har. Etter at jeg flasha ble viftestyringa inntakt. Forresten noen her som valgte 14.1" WXGA (1280 x 800)-skjermen istedet for 1440 x 900, og kan si noe om den, eller er det akkurat samme skjerm, bare forskjellig oppløsning? Bruker 1400 og 1500 2 forskjellige bioser? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Kan se ut som om de ikke har lagt ut nye bios til vostro 1500, men derimot til 1400, som jeg har. Etter at jeg flasha ble viftestyringa inntakt. Forresten noen her som valgte 14.1" WXGA (1280 x 800)-skjermen istedet for 1440 x 900, og kan si noe om den, eller er det akkurat samme skjerm, bare forskjellig oppløsning? Bruker 1400 og 1500 2 forskjellige bioser? Lenke til kommentar
Stianlol Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg prøvde nettopp Crysis demoen, og selv om jeg kjørte alt på low lagget jeg. Er det noen andre med Vostro 1500 som har prøvd crysis, og lagger dere? Trudde nå i det minste at det skulle gå ann å spille det på low:/ Lenke til kommentar
kadetten Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Kan se ut som om de ikke har lagt ut nye bios til vostro 1500, men derimot til 1400, som jeg har. Etter at jeg flasha ble viftestyringa inntakt. Forresten noen her som valgte 14.1" WXGA (1280 x 800)-skjermen istedet for 1440 x 900, og kan si noe om den, eller er det akkurat samme skjerm, bare forskjellig oppløsning? Bruker 1400 og 1500 2 forskjellige bioser? Faktisk usikker på det, men biosversjonene heter det samme, men tørr ikke garantere for noe. Under drivere på vostro 1500 finner du bios version A00, mens du finner A03 under 1400. Hvis det hadde vært samme bios, så regner jeg med at det hadde stått det, og at de hadde hatt samme version på driversidene til 1400 og 1500? Endret 31. oktober 2007 av kadetten Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg prøvde nettopp Crysis demoen, og selv om jeg kjørte alt på low lagget jeg. Er det noen andre med Vostro 1500 som har prøvd crysis, og lagger dere?Trudde nå i det minste at det skulle gå ann å spille det på low:/ Dette er jo meget rart! Hvilken CPU og GPU har du i din Vostro? Lenke til kommentar
Stianlol Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg prøvde nettopp Crysis demoen, og selv om jeg kjørte alt på low lagget jeg. Er det noen andre med Vostro 1500 som har prøvd crysis, og lagger dere?Trudde nå i det minste at det skulle gå ann å spille det på low:/ Dette er jo meget rart! Hvilken CPU og GPU har du i din Vostro? Jeg har: Intel Core 2 duo T7300 2ghz 2GB ram Nvidia Geforce 8600M GT 256Mb Sjekka nettopp fps, og den låg på 9-11:/ Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg prøvde nettopp Crysis demoen, og selv om jeg kjørte alt på low lagget jeg. Er det noen andre med Vostro 1500 som har prøvd crysis, og lagger dere?Trudde nå i det minste at det skulle gå ann å spille det på low:/ jeg håpet å kunne spille Crysis @1280 på low. Men jau, det lagger litt. Men om du *host*trikserlittmedskjermkortet*host* så går det litt bedre. Drivere + directX ting hjelper! Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 En veldig positiv nyhet for dagens og kommende Vostro brukere: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=9822407 Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Windows Update meldet i dag om ny driver til 8600M GT. Har oppdatert, men ikke testet noen spill enda. Så kan ikke si noe om merkbare forandringer i ytelse og slikt. Lenke til kommentar
Stianlol Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 En veldig positiv nyhet for dagens og kommende Vostro brukere: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=9822407 Jeg har vostro, og jeg kunne bare kjøpe med vista. Så jeg vil ikke si det er så positvt for meg at de tilbyr XP nå, og ikke når jeg kjøpte PC-en:p Windows Update meldet i dag om ny driver til 8600M GT. Har oppdatert, men ikke testet noen spill enda. Så kan ikke si noe om merkbare forandringer i ytelse og slikt. Hvor laster jeg ned den nye driveren? Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) En veldig positiv nyhet for dagens og kommende Vostro brukere: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=9822407 Jeg har vostro, og jeg kunne bare kjøpe med vista. Så jeg vil ikke si det er så positvt for meg at de tilbyr XP nå, og ikke når jeg kjøpte PC-en:p Du må se det store bildet og ikke kun på den direkte begivenheten. Med det mener jeg at når Dell nå tilbyr XP til nye kjøpere, så gir det samtidig en stor fordel til eksisterende kunder. Fordi driverstøtten for XP på Vostro blir betydelig bedre for begge målgruppene. Endret 1. november 2007 av AMDXP Lenke til kommentar
Stianlol Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 En veldig positiv nyhet for dagens og kommende Vostro brukere: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=9822407 Jeg har vostro, og jeg kunne bare kjøpe med vista. Så jeg vil ikke si det er så positvt for meg at de tilbyr XP nå, og ikke når jeg kjøpte PC-en:p Du må se det store bildet og ikke kun på den direkte begivenheten. Med det mener jeg at når Dell nå tilbyr XP til nye kjøpere, så gir det samtidig en stor fordel til eksisterende kunder. Fordi driverstøtten for XP på Vostro blir betyrlig bedre for begge målgruppene. Joda, enig i det, men det er jo litt kjipt at Xp kommer til vostro først nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå